Hondin priljubljeni SUV v novi preobleki

Foto: Saša Despot Honda HR-V Hybrid Foto: Saša Despot Honda HR-V Hybrid Foto: Saša Despot Honda HR-V Hybrid Foto: Saša Despot Honda HR-V Hybrid Foto: Saša Despot Honda HR-V Hybrid Foto: Saša Despot Honda HR-V Hybrid Foto: Saša Despot Honda HR-V Hybrid Foto: Saša Despot Honda HR-V Hybrid Foto: Saša Despot Honda HR-V Hybrid Foto: Saša Despot Honda HR-V Hybrid Foto: Saša Despot Honda HR-V Hybrid Foto: Saša Despot Honda HR-V Hybrid Foto: Saša Despot Honda HR-V Hybrid Foto: Saša Despot Honda HR-V Hybrid Foto: Saša Despot Honda HR-V Hybrid
Honda je začela v Sloveniji prodajati svojega novega hibridnega križanca, hondo HR-V tretje generacije, za katero pravijo, da je povsem drugačna od uspešne predhodnice.
Oglej si celoten članek

Honda je za letošnje leto obljubila, da bo elektrificirala vse svoje modele, in nova honda HR-V je kot tretji model s hibridiziranim pogonom še eden od korakov na poti k tej zavezi. Poleg tega se popolnoma razlikuje od predhodnice, s čimer sledi trendu prvih dveh generacij, med katerima tudi ni bilo veliko skupnega in je med njima zevala celo zevala večletna vrzel.

Vozili smo Morda najbolj presenetljiv avto, kar ga lahko kupite pri nas

Foto: Saša Despot Honda HR-V Hybrid

Začetki modela pri Hondi sicer segajo v leto 1997, ko so predstavili trivratno študijo honda J-WJ, ki je napovedala osnovne lastnosti »prave« honde HR-V prve generacije, ki je s študije nastala leta 1999. Tudi ta je bila sprva trivratna, pozneje pa tudi petvratna, predvsem pa je pomagala uvajati novi avtomobilski segment športnih terencev, ki se je do danes povsem uveljavil.

Avto Kaj ima novi jazz od formule 1?

Honda je prvo generacijo HR-V izdelovala do leta 2006, potem pa ji je šele leta 2013 sledila druga generacija, ki je ohranila osnovne prednosti prve, a na način, ki je bil primeren za njen čas, kar velja tudi za novo generacijo, ki je pravkar zapeljala na ceste.

Kaj je novega?

Honda HR-V se je zato z novo generacijo oblikovno močno oddaljila od predhodnice in se oblikovno, tako kot druge najnovejše honde, podreja konceptu funkcionalnosti in lepote. Na karoseriji izstopajo predvsem drzna integrirana maska, dolg pokrov motorja ter ostre precej navpične bočne linije. Pokrov motorja je precej nizek in ploskovit, nadaljuje pa se tudi v nizko ramensko linijo, ki pušča prostor precej velikim steklenim površinam. Tudi spodnji rob vetrobranskega stekla je povsem uravnan z zadnjim robom pokrova motorja, zato je razgled naprej zelo dober. Na zunanjosti sicer podobo zaokrožujejo led luči spredaj in zadaj.

Foto: Saša Despot Honda HR-V Hybrid

Velikostno se nova honda HR-V ne razlikuje tako zelo od predhodnice, saj je medosna razdalja ostala enaka, dolžina je večja za dobrih pet centimetrov, v višino pa se je celo skrčila za malce več kot dva centimetra. Kljub temu je notranjost bolj prostorna, kar se pozna predvsem v 35 milimetrih več prostora za noge potnikov na zadnji klopi. Ostaja tudi slovito zlaganje zadnje klopi »magic seats«, ki z dvigom sedalnega dela klopi  omogoča prevoz večjih predmetov za voznikom.

Honda Hondin mestni električar končno v Sloveniji

Potniška kabina je sicer zelo digitalizirana, vendar je določeno upravljanje še vedno prepuščeno »pravim stikalom«. Pri Hondi so izpopolnili tudi sistem varnostnih pripomočkov honda sensing, z dodatnimi funkcijami, kakršne so zavorni sistem za ublažitev trka z zaznavanjem vozil, ki zavijajo, kolesarjev, pešcev in motociklistov. Izboljšane je tudi aktivni tempomat, nove pa so tudi funkcije zaznavanje ovir v mrtvem kotu, zaznavanje prečnega prometa zadaj in aktivne luči pri zavijanju. Občutno je izboljšana tudi povezljivost sistema, ki lahko služi tudi kot »hot spot«.

Foto: Saša Despot Honda HR-V Hybrid

Bolj električen kot bencinski hibrid

Pri Hondi izpostavljajo tudi nadzor spusta po klancu, ki deluje med hitrostmi od 3 do 20 kilometrov na uro in vozniku pomaga pri spustu po slabši podlagi, prav tako pa tudi novi sistem zračenja kabine, ki pri razporejanju zraka iz šob upošteva tudi potnike na zadnji klopi.

Pomembna novost nove honde HR-V je tudi hibridni pogonski sklop, ki ga sestavljajo 1,5-litrski bencinski štirivaljnik z močjo 79 kilovatov, 96-kilovatni elektromotor, enota za nadzor razporejanja moči in 60-celična litij-ionska baterija. V bistvu gre za enak a malce močnejši pogonski sklop kot v hondi jazz, pri katerem bencinski motor pretežno skrbi za napajanje elektromotorja, na kolesa pa se neposredno priključi le pri visokih hitrostih.

Avto Honde bodo opozarjale na zombije

To tudi pomeni, da lahko hondo HR-V vozite povsem električno, kar pride do izraza med speljevanjem in med vožnjo po mestu, hibridno, med vožnjo po podeželju, ko bencinski motor pretežno proizvajal elektriko za elektromotor, ali motorno pri visokih hitrostih, predvsem na avtocesti. Če je potrebno hitro pospeševanje, pa obe enoti delujeta skupaj za čim večjo zagotovitev moči.

Foto: Saša Despot Honda HR-V Hybrid

V mestu večinoma električno

Pri Hondi so izračunali, da v mestu lahko električno opravimo kar 91 odstotkov vseh voženj s hitrostmi do 40 kilometrov na uro, izven mesta med hitrostmi od 40 do 80 kilometrov na uro električno poteče 54 odstotkov voženj. Na avtocesti pri hitrostih nad 80 kilometrov na uro pa se delež motorne vožnje poveča na 70 odstotkov, vendar pa je tedaj bencinski motor najbolj učinkovit, zato dodatek k porabi ni previsok.

"Evropski" civic Razkrit "evropski" honda civic, ne veselite se prezgodaj

Hoda HR-V bo v Sloveniji na voljo s tremi paketi opreme elegance, advance in advance style. Solidno bo opremljena že osnovni  zato pri uvozniku računajo, da si bosta večino prodaje okrog 100 avtomobilov na leto razdelili opremi elegance in elegance style. V ceniku so za pakete navedene cene 29.390, 31.790 in 33.990 evrov, vendar pri uvozniku kupcem priporočajo uporabo Hondinega financiranja. To jim namreč ne prinese le 1.500 evrov popusta, ampak tudi podaljšanje garancije na vozilo za dve leti na pet let, garancije na hibridno baterijo pa za tri leta na osem let.

Foto: Saša Despot Honda HR-V Hybrid

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 2

  • 09:12 18. Februar 2022.

    Kaj pa se je s to Hondo zgodilo ? a je slučajno pomotoma prišla v roke enemu avtoličarskemu prvošolcu, pa …

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.