Odločite je bila sprejeta v luči dodatne izpostavitve elektrificirane ponudbe in manjšega zanimanja po dizelskih vozilih v Evropi. Hibridni CR-V že danes zamenjuje dizelskega v ponudbi, nova honda e pa ne bo imela motorja z notranjim zgorevanjem.
Tudi nova generacija jazza, ki v Evropo prihaja prihodnje leto, bo izključno na voljo kot hibridno vozilo. Vse to je del večjega načrta Honde po elektrifikaciji celotne svoje ponudbe do sredine prihodnjega desetletja.
Poleg postopne ukinitve dizelske ponudbe želijo Japonci do leta 2025 za tretjino zmanjšati tudi število izvedenk svojih modelov. S tem želijo globalno stroške obratovanja zmanjšati za desetino. Tako so že najavili, da bodo zaprli tovarno v Veliki Britaniji, v kateri proizvajajo model civic in civic type R. To se bo zgodilo leta 2021, ko bo brez dela ostalo 3.500 ljudi. Istega leta bo končana tudi proizvodnja civica v Turčiji.
Pri Hondi so pojasnili, da bodo prihranke investirali v sredstva za raziskave in razvoj. Poleg Honde so tudi pri Volvu napovedali ukinitev prodaje dizelskih vozil. V začetku leta so pri Volvu na trg ponudili zadnjo generacijo dizelskega motorja, ki naj bi v ponudbi ostal še pet do šest let, novega pa ne bodo razvijali.
Na drugi strani so pri BMW najavili, da bodo dizli vsaj še dve desetletji v njihovi ponudbi.
Honda in tudi drugi japonski, kot tudi ameriški proizvajalci tradicionalno bencinskih vozil so dizel motorje začeli vgrajevati samo zaradi prodaje …