Vzemite najbolj prodajan evropski avto v njegovi zelo prostorni karavanski različici, dodajte serijski štirikolesni pogon in po možnosti motor iz golfa GTD ali škode octavie RS vključno z odličnim dvosklopčnim menjalnikom ter ga spustite na cesto in kolovoz - za njim se bo prašilo.
Na asfaltu osmeši suve, dober tudi na makadamu
Alltrack subtilno nadgrajuje klasičnega varianta in ne pretirava v plastičnih obrobah in drugih dodatkih, ki pridejo prav med vožnjo po zaraščenih kolovozih. Bolj kot robato dodatki delujejo športno. Prav tako alltrack dobro skriva dodatna dva centimetra dvignjeno podvozje, zato še vedno v prvi vrsti deluje narejen za asfaltirane ceste.
Česar klasični križanci C segmenta niti približno ne zmorejo v takšni meri kot golf alltrack, je dinamičnost. Podvozje se v ovinkih le neznatno bolj nagiba od klasičnega karavana, volanski mehanizem je oster, prisekan volan pa odlično prenaša vesti s podlage do voznika in v nasprotni smeri razpošilja želje. Delna zapora elektronska diferenciala skrbi, da so vsi ukazi vestno in do pičice natančno izpolnjujejo. Ravnina ali neravnina, golf alltrack na obeh leži na ravni premium razreda.
Vse je logično
Tudi na polju notranje uporabnosti alltrack zmore in zna veliko. Osebno me sicer moti, da golf kot tak ne dopušča nižje nastavitve sicer zelo uravnoteženo ukrojenih sedežev. Pridih alltrack različice je vidna prek različnih detajlov in boljših materialov, ergonomija stikal je zelo dobra, še posebej velja omeniti prijaznost in logičnosti vmesnika zmogljivega infotainementa, ki je sicer v boljših izvedenkah precej zasoljen s ceno. A pri VW napravah velja posebej izpostaviti, da ob kopičenju različnih funkcionalnih vsebin niso pozabili na bistveno - odličen radijski sprejem. Tega se marsikateri sorodni infotainmenti žal premalo zavedajo.
Motor:1.968 ccm, 135 kW (184 KM), 380 Nm pri 1.750 vrt/min
Poraba na testu:7,6 l/100 km, 132 g CO2/km
Zmogljivosti:219 km/h, 7,18 sek 0-100 km/h
Cena:od 26.800 € / 35.982 € (testni z dodatki)
AvtoTest
Prtljažnik je resnično velik in zaradi pravilnih oblik uporaben, prekrivalo prtljažnika z dvofaznim razpiranjem za učbenike, po potrebi ga lahko pospravimo tudi v dvojno dno, kjer je zaradi manka rezervnega kolesa (opcijsko na voljo kot doplačljiva oprema) še veliko dodatnega prostora. Med podatki, ki niso zanemarljivi, je tudi vlečna sposobnost, saj alltrac zmore opraviti z dvema tonama bremena.
Pri testnem avtu so prišle vse zmogljivosti do veljave zavoljo najmočnejšega motorja v ponudbi, 135-kilovatnega dizla, ki sicer poganja tudi model GTD ali “črno” octavio RS. S pomočjo serijskega šeststopenjskega DSG menjalnika so pospeški alltracka zavidanja vredni, avtocestni skoki pa hipni. Za kaj podobnega med križanci ali suvi se je potrebno ozreti med zmogljive različice premium predstavnikov.
Najbolj naravna tekmeca sta kot že omenjeno škoda octavia scout in seat leon X-perience. Prva je večja, a tudi manj zabavna za vožnjo, medtem ko je španski izzivalec ob praktično enaki tehnologiji nekoliko cenejši, ne pa tudi tako prepričljiv z izgledom. Malce bolj ohlapni pogled v polje križancev navrže tudi nissana qashqaija, renault kadjarja, mazdo CX-5 in druge, a golfovi dinamiki ne pride blizu noben, pa tudi sicer ne gre za prave terence.
Alltrack ima konkreten minus pri ceni, ki se za 1,6 litrski TDI, ki ne pritiče ravno takšnemu avtu, prične pri 26.800 evrih. Resda je serijske opreme že konkretno veliko in gre za 4Motion pogon, a vendar ... Testni avto z najmočnejšim motorjem in serijskim DSG menjalnikom pa po osveženem ceniku stane najmanj 32.250 evrov. Še nekaj dodatne opreme (veliko in uporabno strešno okno, dinamični bi-ksenonski žarometi, boljši infotainment ...) je hitro navrglo še nekaj tisočakov.
totaln overkill. ne rabš tok ogromnga avta če se 80% časa voziš sam.
kako pa je kaj s smradom za njim??
saj je vredu in to zelo...samo 36 čukov za tole...no way