V sredo je na Nizozemskem v bližini Amsterdama prišlo do hude nesreče, ko je voznik v električni tesli S zletel z avtoceste in treščil v drevo.
A reševalci si niso upali preveriti, če lahko pomagajo vozniku, saj so se zaradi okoliščin bali, da je celoten avtomobil pod napetostjo. Del baterijskega sklopa je bil namreč uničen in je celo zagorel, del pa je ostal v avtu in bi lahko pomenil veliko nevarnost za gasilce.
Na pomoč so poklicali predstavnike Tesle, ki pa so z drugega konca države prišli šele čez pet ur. Potrdili so, da ni nevarnosti električnega šoka in šele nato so truplo voznika izrezali iz pločevine. Reševalci sicer pravijo, da je bil voznik skoraj gotovo na mestu mrtev in da bi bilo zato tveganje za dodatno nesrečo nesmiselno.
Nizozemske oblasti v sodelovanju s Teslo sedaj preučujejo okoliščine nesreče. Tesla je zatrdil, da podatki iz vozila dokazujejo, da voznik pred nesrečo ni uporabljal funkcije avtopilota, ki od aprilske nesreče v ZDA, ko avto ni prepoznal ovire in je treščil v tovornjak, ni na dobrem glasu.
Nizozemski gasilci so po dogodku pojasnili, da sicer imajo natančne smernice, kako ravnati z električnimi avti v primeru nesreč, a je bil ta primer zaradi okoliščin in hudih zmečkanin avtomobila nekaj posebnega. "Veliko že vemo o električnih avtih, ampak vedno bodo tudi primeri, ko se bo dogajalo kaj nepričakovanega. Iz takšnih dogodkov se bomo učili," je pojasnil predstavnik gasilcev Ronald Boer.
dezurni@zurnal24.si
Aja pa to da malo malo moč. 120W? Je to dovolj? plus tega je tok porabnika drugačen od kratkostičnega toka, …
Kaj pa oprema, pa povezava na gasilsko vozilo? Pa vlaga?
Nimaš pojma o elektriki. Da , rabilo se bo še kar nekaj izobraževanja, ker je bilo že kar nekaj požarov …