Logično, skupna napetost akumulatorjev je cca. 400V, ni ravno varno šariti okrog takšne napetosti kljub zaščitni opremi in rokavicam... bo potrebno na tem področju še marsikaj narediti...
Ni stvar v fazenbriferju , ampak v rezanju karoserije , kjer pa se še ne ve po katerih vzdolžnih kanalih potekajo kabli . Njih je bilo pa potrebno razrezati s hidravljičnimi škarjami .
Nimaš pojma o elektriki. Da , rabilo se bo še kar nekaj izobraževanja, ker je bilo že kar nekaj požarov na sončnih elektrarnah in tudi električnih avtomobilih. Treba je razumeti delovanje takih naprav in možne nevarnosti. Reševalci se ne smejo… ...prikaži večjo izpostavljati nevarnosti za brezveze, drugače je poveljujoči kaznovan. In to zelo.
Aja pa to da malo malo moč. 120W? Je to dovolj? plus tega je tok porabnika drugačen od kratkostičnega toka, ki ga lahko povzročijo reševalci. Pri tem celo sprožijo dodaten požer?
400V/0,3A (kar ni še smrtno za človeka)= 1333Ohm upornosti. Z vso gasilsko opremo se upam trditi, da je ta upornost več kot presežena in zato tu ni nobene nevarnosti, da bi koga od gasilcev konkretno streslo, če bi prerezali kakšen kabel.
A imaš sploih podatek s kakšnimi napetostmi delujejo ti sistemi? A je proizvajalec podal te podatke reševalcem? Zgleda da ne. Jaz osebno se tudi ne bi upal šariti po takem avtu, saj so napetosti zaradi moči in varčevanja pri bakru… ...prikaži več lahko precej velike. Dva gasilca sočasno dotaknjena pa sta dovolj za sklenitev tokokroga. Vprašanje je glede izoliranosti, saj je teren ponavadi razmočen (tukaj je bil požar).
Logično, skupna napetost akumulatorjev je cca. 400V, ni ravno varno šariti okrog takšne napetosti kljub zaščitni opremi in rokavicam... bo potrebno na tem področju še marsikaj narediti...
madona, a niso meli faznbriferja pri sebi!! To so eni jajčki, da so 5 ur gledali razbitimo z razdalje 2m!!! ej,jej,jej...
Ni stvar v fazenbriferju , ampak v rezanju karoserije , kjer pa se še ne ve po katerih vzdolžnih kanalih potekajo kabli . Njih je bilo pa potrebno razrezati s hidravljičnimi škarjami .
Predvsem delat paranojo v medijih
Nimaš pojma o elektriki. Da , rabilo se bo še kar nekaj izobraževanja, ker je bilo že kar nekaj požarov na sončnih elektrarnah in tudi električnih avtomobilih. Treba je razumeti delovanje takih naprav in možne nevarnosti. Reševalci se ne smejo… ...prikaži večjo izpostavljati nevarnosti za brezveze, drugače je poveljujoči kaznovan. In to zelo.
Kaj pa oprema, pa povezava na gasilsko vozilo? Pa vlaga?
Aja pa to da malo malo moč. 120W? Je to dovolj? plus tega je tok porabnika drugačen od kratkostičnega toka, ki ga lahko povzročijo reševalci. Pri tem celo sprožijo dodaten požer?
Za napetost v avtomobilu so gasilci dovolj izolirani in bi brez večjih težav prerezali kable s škarjami. Pa ne govorim o 12V napeljavi.
400V/0,3A (kar ni še smrtno za človeka)= 1333Ohm upornosti. Z vso gasilsko opremo se upam trditi, da je ta upornost več kot presežena in zato tu ni nobene nevarnosti, da bi koga od gasilcev konkretno streslo, če bi prerezali kakšen kabel.
Torej bodo rabl gasilci dobro zaščito pred elektriko za primere ko se ne ve če je elektrika prisotna al ni.
A imaš sploih podatek s kakšnimi napetostmi delujejo ti sistemi? A je proizvajalec podal te podatke reševalcem? Zgleda da ne. Jaz osebno se tudi ne bi upal šariti po takem avtu, saj so napetosti zaradi moči in varčevanja pri bakru… ...prikaži več lahko precej velike. Dva gasilca sočasno dotaknjena pa sta dovolj za sklenitev tokokroga. Vprašanje je glede izoliranosti, saj je teren ponavadi razmočen (tukaj je bil požar).