Foto: to je novi passat, zdaj le še karavan!

Foto: Volkswagen Volkswagen passat Foto: Volkswagen Volkswagen passat Foto: Volkswagen Volkswagen passat Foto: Volkswagen Volkswagen passat Foto: Volkswagen Volkswagen passat Foto: Volkswagen Volkswagen passat Foto: Volkswagen Volkswagen passat Foto: Volkswagen Volkswagen passat Foto: Volkswagen Volkswagen passat Foto: Volkswagen Volkswagen passat Foto: Volkswagen Volkswagen passat Foto: Volkswagen Volkswagen passat Foto: Volkswagen Volkswagen passat Foto: Volkswagen Volkswagen passat Foto: Volkswagen Volkswagen passat
Volkswagen je razkril podobo in podrobnosti nove, najbolj prostorne generacije passata, ki bo zdaj le še izvedba variant, brez ročnega menjalnika in tudi kot vsakodnevno baterijsko vozilo.
Oglej si celoten članek

Volkswagen predstavlja novo generacijo passata. Med drugim bosta v ponudbi dva nova priključnohibridna pogona, prvič pa tudi hitro polnjenje z enosmernim tokom s polnilno močjo do 50 kW.

Volkswagen tik pred salonom IAA v Műnchnu razkriva prve fotografije in informacije o povsem na novo razvitem passatu. Tokrat so imeli glavno besedo pri razvoju sicer Čehi, saj passat temelji na novi generaciji superba in ne več obratno, kot smo bili vajeni v zadnjih treh generacijah češkega zastavonoše. 

Foto: Volkswagen Volkswagen passat Foto: Volkswagen Volkswagen passat

Passat je zelo pomemben za zgodovine znamke, z več kot več kot 34 milijoni prodanih primerkov je namreč drugi najbolje prodajani Volkswagnov model vseh časov. Pred njim je le golf.

Pri znamki poudarjajo, da novinca odlikuje prečiščen dizajn, ki ga nedvoumno povezuje s preteklimi generacijami. Poudarjajo visoko kakovost izdelave, ki botruje udobni in tihi vožnji.

Passat je skoraj zagotovo zadnji znamkin karavan, ki ga Volkswagen daje na trg še s tehnologijo termičnih motorjev. 

Zanimivo je, da je hkrati najbolj prostoren. Prtljažnik je v primerjavi z zadnjo generacijo večji za več kot sto litrov in zdaj z dvignjenimi naslonjali meri 690 litrov. S podrtimi naslonjali prostor narase na kar 1.920 litrov.

Povsem na novo je bila razvita digitalizirana armaturna plošča, vgrajeno je veliko napredne tehnologije za polsamodejno vožnjo. Tehnično osnovo predstavlja vmesnik MIB4, gre za najnovejša generacijo modularne infotainment platforme. Med vsemi asistenčnimi sistemi je zanimiva novost možnost, da voznik avto odparkira s pomočjo mobilnika izven vozila. Prav tako si lahko sistem po želji posname in shrani zadnjih 50 metrov vožnje. Ko se vozilo znova približa istemu mestu, na primer uvozu v domači nadstrešek, ponudi samodejni postopek parkiranja. Možno je tudi samodejno odparkiranje.

Foto: Volkswagen Volkswagen passat Foto: Volkswagen Volkswagen passat

Zaradi 50 mm večje medosne razdalje je na zadnjih sedežih za 50 mm več prostora za noge, prostornina prtljažnega prostora pa znaša do 1.920 litrov.

Vsakodnevne poti lahko zgolj na elektriko

Avto je postavljen na posodobljeno MQB evo platformo, ki omogoča še stopnjo več elektrifikacije pogona. Tako bodo kupcem ponudili tri nove priključne in blage hibridne pogonske sklope. Priključna hibrida (eHybrid) bosta imela v kombinaciji z novo baterijo z neto kapaciteto 19,7 kWh sistemsko moč 150 kW (204 KM) in 200 kW (272 KM). Zaradi nove baterije bo doseg zgolj na elektriko do 100 kilometrov, kar pomeni, da bo avto pri vsakdanji uporabi lahko povsem baterijsko vožen.

Še ena pomembna novost so kratki časi polnjenja, saj se baterija na polnilnih postajah z izmeničnim tokom (AC) zdaj polni z 11 kW namesto prejšnjih 3,6 kW. Na hitrih polnilnih postajah z enosmernim tokom (DC) pa se bo priključni hibrid lahko polnil z močjo do 50 kW. Kombinacija elektromotorja in posodobljenega turbobencinskega motorja (1.5 TSI evo2) zagotavlja skupni doseg okoli tisoč kilometrov.

Novost v ponudbi je 48-voltni blagi hibrid v kombinaciji eTSI s 110 kW/150 KM.

Ponudbo pogonov dopolnjujejo dva turbobencinska motorja (2.0 TSI) s 150 kW (204 KM) in 195 kW (265 KM) ter trije turbodizelski motorji (2.0 TDI) z 90 kW (122 KM), 110 kW (150 KM) ali 142 kW (193 KM). Za vse izvedbe je serijski avtomatski menjalnik z dvojno sklopko (DSG). Različici z motorjem z močjo 195 kW in 142 kW imata serijsko vgrajen štirikolesni pogon, vsi drugi modeli imajo pogon na sprednji kolesi.

Foto: Volkswagen Volkswagen passat Foto: Volkswagen Volkswagen passat

Svetovno premiero pa doživlja nova generacija prilagodljivega uravnavanja podvozja. Njegov razpon od maksimalne dinamike do maksimalnega udobja postavlja merila v srednjem avtomobilskem razredu, trdijo pri znamki. To omogoča dvoventilska tehnologija, ki je prvič uporabljena v vozilu znamke Volkswagen.

Avto bodo začeli dobavljati v prvi četrtini prihodnjega leta. 

dezurni@styria-media.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 5

  • 08:45 1. September 2023.

    Prejšnji je bil lepši

  • 22:16 31. Avgust 2023.

    Meni to ne zgleda več kot en resen avto v cenovnem razredu Passata. Vsekakor ne zgleda kot Volkswagen, tudi ne …

  • 21:41 31. Avgust 2023.

    Vsi kopirajo eden od drugega, me pa čudi, da prekopirajo od Renolta tudi idiotizme, kot je zadnja luč čez celo …

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.