Forester v četrto stavi na udobje

Foto: Gregor Prebil Subaru Forester Foto: Gregor Prebil Subaru Forester Foto: Gregor Prebil Subaru Forester Foto: Gregor Prebil Subaru Forester Foto: Gregor Prebil Subaru Forester Foto: Gregor Prebil Subaru Forester Foto: Gregor Prebil Subaru Forester Foto: Gregor Prebil Subaru Forester Foto: Gregor Prebil Subaru Forester Foto: Gregor Prebil Subaru Forester
Četrta generacija foresterja je v skladu s smernicami avtomobilske industrije večja, prostornejša, s čistejšimi in varčnejšimi motorji. Cene se začnejo pri 29.890 evrih.
Oglej si celoten članek

Subaru foresterja ponuja že od leta 1997, tako kot v začetku pa tudi 15 let kasneje stavi na vozne lastnosti na asfaltu in izven urejenih cest.

Oblikovalci so nekoliko prečistili linije in mu spredaj nadeli podobo modela XV. Zaradi preureditve turbine ni več reže na pokrovu motorja, LED-dnevne luči niso na voljo zgolj pri vstopni različici.

V primerjavi s predhodnikom je daljši za 3,5 centimetra, za 1,5 centimetra širši in za 2,2 višji. 2,5 centimetra je daljša tudi medosna razdalja, zaradi česar je prostora za kolena na zadnji klopi zdaj več. Za 50 litrov je več prostora tudi v prtljažniku, ki meri okroglih 500 litrov in pri dražjih različicah ponuja tudi možnost električnega odpiranja.

Zaradi višjega težišča in višje postavljenih vrat se vstopa in izstopa lažje, prav tako ni več nepriročne stopnice, ki je pre(večkrat) poskrbela za umazanijo na hlačah.

Elektronika nadomesti voznika

Foto: Gregor Prebil Subaru Forester Inženirji so izboljšali materiale v notranjosti, s spremembami na električnem servovolanu in blažilcih pa tudi vozne lastnosti.

Forester je opremljen s stalnim štirikolesnim pogonom, voznik pa lahko s pomočjo sistema Subaru Inteligent (SI) vožnjo s pritiskom na stikalo prilagaja na tri načine - varčno, športno in trdo športno (maksimalnen izkoristek motorja).

Program X mode lahko voznik vključi pri hitrostih pod 40 km/h, namenjen pa je zahtevni terenski vožnji. Ob pritisku na gumb elektronika prevzame nadzor nad motorjem, menjalnikom, vsekolesnim pogonom, zavorami in ostalimi ključnimi komponentami. X mode je na voljo pri bencinski različici v kombinaciji s CVT-menjalnikom.

Ponudba pogonskih agregatov ponuja tri možnosti; dve bencinski in eno dizelsko. 2,0-litrski bencinski motor s 110 kilovati (150 KM) in 2,0-litrski dizel s 108 kilovati moči (147 KM) poznamo še iz predhodnega modela. Bencinski model je mogoče  kombinirati s šeststopenjskim ročnim ali samodejnim CVT-menjalnikom, dizla pa le s šeststopenjskim ročnim menjalnikom. Pri Subaruju pravijo, da so samo pri modelih s CVT-menjalnikom emisije znižali za 14 odstotkov.

Novost je zmogljivi 2,0-litrski turbobencinar s 177 kilovati moči (240 KM).

Foto: Gregor Prebil Subaru Forester Cene ostajajo na ravni predhodnika in se začnejo pri 29.890 evrih za šibkejši bencinski agregat z ročnim menjalnikom, najcenejši dizel stane 32.390 evrov, medtem ko je treba za turbobencinski model s CVT-menjalnikom odšteti najmanj 46.390 evrov.

Lani je Subaru v Sloveniji prodal 35 foresterjev, podobno pa naj bi bilo tudi letos. V kar 90 odstotkih se prodaja nanaša na dizelski motor.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.