Ford predstavil novo kugo in še dva nova SUV modela za Evropo

Foto: Ford Ford kuga Foto: Ford Ford kuga Foto: Ford Ford kuga Foto: Ford Ford kuga Foto: Ford Ford kuga Foto: Ford Ford kuga Foto: Ford Ford kuga Foto: Ford Ford kuga Foto: Ford Ford kuga Foto: Ford Ford kuga Foto: Ford Ford kuga Foto: Ford Ford kuga Foto: Ford Ford kuga Foto: Ford Ford kuga Foto: Ford Ford kuga Foto: Ford Ford kuga Foto: Ford Ford kuga Foto: Ford Ford explorer Foto: Ford Ford explorer Foto: Ford Ford explorer Foto: Ford Ford explorer Foto: Ford Ford explorer Foto: Ford Ford explorer Foto: Ford Ford explorer Foto: Ford Ford explorer Foto: Ford Ford explorer Foto: Ford Ford explorer Foto: Ford Ford explorer
Ford je razkril novo generacijo kuge, hkrati so pokazali velikega explorerja, ki bo tako kot kuga in še tourneo custom za Evropejce na voljo tudi kot priključni hibrid. Razkrili so še povsem nov SUV znanega imena.
Oglej si celoten članek

Nova generacije kuge, ki so jo pri Fordu uradno razkrili, bo na voljo kot priključni hibrid (plug-in), polni hibrid, blagi hibrid kot tudi z bencinskim in dizelskimi motorji, je sporočilo Forda s premiernega razkritja. Presenečenje je, da bo Ford veliki SUV explorer s sedmimi sedeži, ki ga proizvajajo v ZDA, uvažal tudi v Evropo, a bo na voljo le kot priključni hibrid, ki ga v ZDA sploh ne ponujajo.

Foto: Ford Ford explorer Foto: Ford Ford explorer

Explorer bo najbolj prestižen Fordov model v Evropi, je dejal šef prodaje in marketinga znamke Ford v Evropi Roelant de Waard in bo neuradno stal okoli 70 tisoč evrov, piše Automotive News Europe, ki se sklicuje na vire znotraj podjetja.

Foto: Ford Ford explorer Foto: Ford Ford explorer

Avto V Fordu spregovorili o usodi mondea

Vseeno je najbolj pomembna novost nova kuga. Ob bolj modernem videzu in novih pogonskih možnostih je poudarek pri novem SUV na tehnološki naprednosti, prostornosti v kabini in prtljažniku, Ford pa želi tudi v razred športnih terencev vnesti več dinamike. Kuga je sicer najbolje prodajani Fordov SUV v Evropi. Na leto jih prodajo več kot 150 tisoč.

Foto: Ford Ford kuga

Kuga prostornejša in bolj pametna

Nova generacija kuge je postavljena na novo C2 platformo, ki je omogočila za dva centimetra večjo medosno razdaljo, kar za potnike na zadnji klopi, ki bo lahko tudi ogrevana, prinaša za 3,5 centimetra več prostora za noge, prtljažnik pa je obilnejši za 67 litrov. Zadnja sedežna klop je tudi vzdolžno pomična. Vozilo je v primerjavi z aktualnim daljše za 8,9 centimetra, širše za 4,4 centimetra in nižje za dva centimetra.

Foto: Ford Ford kuga

Avto Zakaj novi ford focus trdi, da je boljši od slovenske konkurence?

V kabini je 12,3-palčni digitalni zaslon, ki je del najnovejšega multimedijskega sistema SYNC 3. Ne manjkajo niti projekcijski (head-up) zaslon, sistem za nadzor mrtvega kota, sistem za prepoznavanje pešcev in kolesarjev, prilagodljivi tempomat, pametni pomočnik pri parkiranju, zadnja kamera, sistem zadrževanja vozila na voznem pasu, vsi moderni sistemi povezljivosti, ... Torej vse, kar smo videli že pri novem focusu, tudi zmogljivi audio sistem proizvajalca B & O.

Foto: Ford Ford kuga

Ford bo kupcem ponudil tri nivoje opreme, titanium, športni ST-Line in prestižni vignale. Možno bo izbirati med 12 barvami zunanjosti, platišča so velikosti od 17- do 19-palcev.

Foto: Ford Ford kuga

Tri elektrificirane različice

Kot smo zapisali na začetku, bo kuga ob bencinskih in dizelskih modelih na voljo tudi v treh hibridnih različicah. Kuga plug-in hybrid kombinira 2,5-litrski bencinski motor in elektromotor s skupno 168 kilovatov moči (225 KM). Energija je skladiščena v litij-ionskih baterijah s kapaciteto 14,4 kWh. V tovarni navajajo povprečno porabo bencina 1,2 l/100 km, zgolj na elektriko pa je avtomobil zmožen prevoziti pot v dolžini 50 kilometrov.

Foto: Ford Ford kuga

Nekaj za dinamične Ford S-max dokazuje, da obladuje vse trike

Sledi kuga hybrid, ki prav tako kombinira 2,5-litrski bencinski motor in elektromotor, podatki o litij-ionski bateriji še niso znani. Tovarniška poraba goriva je 5,6 l/100 kilometrov, emisije CO2 pa 130 gramov na prevoženi kilometer. Na evropski trg prihaja prihodnje leto, na voljo bo s pogonom spredaj in tudi Fordovim Intelligent All-Wheel Drive pogonom na vsa štiri kolesa.

Foto: Ford Ford kuga

Kuga pa bo na voljo tudi kot blagi (mild) hibrid, imenovala se bo kuga EcoBlue hybrid. Za pogon skrbi 2,0-litrski dizelski motor s 110 kilovatov moči (150 KM) in 48V električni sistem (poraba goriva je 5,0 l/100 km, emisije CO2 pa 132 g/km).

VW in Ford To bosta prva modela, ki ju bosta skupaj naredila VW in Ford

Ford puma se vrača kot SUV

Ford je na uradni evropski predstavitvi za trenutek pokazal tudi svoj povsem novi SUV, ki nosi znano ime - puma, ki je bil Fordov kupe in iz leta 1997 (proizvajali so ga do leta 2002). To bo Fordov tekmec modelom kot so T-roc, seat arona, hyundai kona, piše Autocar. Puma bo s 4,2 metra dolžine umeščena med SUV modela ecosport in kuga, proizvajali pa naj bi jo v Romuniji.

Foto: Ford Ford kuga

Kar zadeva klasično ponudbo, bodo na voljo dizelski motorji 1,5 EcoBlue z 88 kilovatov moči (120 KM) in 2,0 EcoBlue s 142 kilovatov moči (190 KM), ki bo na voljo tudi z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom, kot tudi bencinskim motorjem 1,5 EcoBoost v dveh različicah, z močjo 88 kilovatov (120 KM) in 110 kilovatov (150 KM).

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.