Čeprav bo po pričakovanjih šele čez mesec dni v Frankfurtu prikazana različica focusa ST, ki je glede na obljube že sam po sebi recept za širok nasmešek na obrazu, pa bo hlače čez kakšni dve leti zatresel še RS.
To je za avstralsko revijo Drive minuli vikend potrdil Gunnar Herrmann, globalni šef segmenta C pri Fordu.
Kot je namignil, bodo pri Fordu še nadgradili uspešni recept sedanje generacije RS, kar pomeni, da bodo ostali zvesti pogonu zgolj na prvi par koles, hkrati pa bo RS poganjal močnejši motor od dosedanjega 224-kilovatnega (300 KM) Volvovega petvaljnika, ki "se je izkazal za superstroj za tuniranje".
Še več moči na sprednji par koles
Herrmann je dejal, da so testiranja sedanje generacije pokazala, da bi zlahka zdržala motorno moč vse tja do 280 kW (380 KM), postavlja pa se vprašanje zdržljivosti motorja. V novi generaciji naj bi tako kot pri ST (184 kW/250 KM) uporabili dvolitrski stroj, bo pa seveda moč bistveno višja. Fordove tunerje očitno čaka še kar nekaj dela.
Herrmannovi komentarji so razblinili govorice, da bo prihodnji RS gnan na vsa štiri kolesa in da bo imel za pomoč tudi električne motorje. Ohranil pa bo revolucionarno sprednje podvozje revoknuckle, ki izničuje volanski navor, česar ST zaradi nižanja cene ne bo imel.