Marsikdo, ki bo prvič prebral novo poimenovanje prvega 4x4 Ferrarijevega grand tourerja, bo verjetno pomislil, če se Italijani šalijo. Pa se ne, GTC4 lusso je odslej uradno ime štiriseda, ki je bil doslej znan pod ušesom precej bolj prijaznim imenom FF.
A Italijani se ne dajo in potiskajo naprej vzporednice s slavnimi modeli, kot so bili 330 GTC in 330 GT, pa seveda 250 GT berlinetta lusso.
GTC4 lusso ne prinaša ravno dramatičnih sprememb, a so opazne spremenjena svetila, širši prednji del in nove zadnje luči. Motor sedaj bolje polni pljuča po zaslugi drugačnih vstopišč zraka, zaradi zadnjega difuzorja in strešnega spojlerja je pridobila aerodinamika.
Pod prednjim pokrovom bobni naravno polnjeni V12 s 6,3 litra prostornine, ki pa so mu moč povečali za okroglih 30 vrancev (507 kW/690 KM, prej 485 kW/660 KM), s 697 Nm je odslej nekaj več tudi navora, od katerega je velika večina na voljo že pri 1.750 vrtljajih. Inženirji so tudi zvišali kompresijo pri delovanju motorja, avto se kiti tudi z zelo dobrim razmerjem moč/masa 1:2,6.
Zato je GTC4 lusso za tri desetinke hitrejši v izstrelitvi z mesta do 100 km/h, kar traja sedaj še 3,4 sekunde. Najvišja hitrost ostaja pri impresivnih 335 km/h.
Pomembna novost je tudi pri krmiljenju, saj ima novinec odslej "štirikolesni" volan, ki ga je prvi uvedel dirkaški model F12 tdf.
V notranjosti je nov velik osrednji zaslon, kot opcijo pa si lahko lastnik omisli še dodaten zaslon pred sopotnikom, da lahko ta med vožnjo spremlja podatke o delovanju avta.
Italijansko mojstrovino bo mogoče v živo prvič videti marca v Ženevi.
dezurni@zurnal24.si