Doslej se je raptor lahko imenovala le najbolj "nora" izpeljanka večjega brata F-150, ki pa ga v Evropi praktično ne tržijo. Njegove značilnosti so veliko bolj "športne" karakteristike podvozja in pogona. Med drugim ga poganja bi-turbo bencinski V6 z nič kaj pohlevnimi 340 kW (450 KM).
Nekaj podobnega sedaj pri Fordu načrtujejo tudi pri ljubljencu evropskih ljubiteljev pick-upov, pa čeprav bo imel v primerjavi z F-150 raptorjem precej manj moči. V rangerja raptorja nameravajo vgraditi "le" štirivaljnega dizla s 156 kW (210 KM), ki zmore 500 Nm navora. Pri Fordu sicer med vrsticami priznavajo, da gre za zelo robusten motor, ki bi se ga dalo še kar nekaj "naviti".
Tako kot pri večjem razgrajaškem bratu je tudi manjši pick-up serijsko navezan na 10-stopenjski avtomatski menjalnik. Posebnost raptorja, ki ima seveda serijski 4x4 pogon, so številni dodatni programi vožnje. Tako ima poseben "športni" program za cestno vožnjo, poleg klasičnih za po snegu in blatu pa tudi program vožnje za po travi
V primerjavi z navadnim rangerjem ima nekoliko višje in popolnoma osveženo podvozje, uporabili so športne vzmeti priznanega proizvajalca Fox Racing Shox s kar 46,6-milimetrskim hodom. Bolj zmogljive so tudi zavore, odbijači so utrjeni, dodane so kljuke za vleko.
Kot pravijo pri Fordu, so ranger raptorja pred serijsko proizvodnjo intenzivno testirali v najbolj ekstremnih pogojih sveta, tako da je pripravljen na še tako zaostrene razmere.
Med drugim je razpoznaven po drugačni motorni maski z velikim tovarniškim napisom. Na razpolago bo v petih markantnih barvah.
dezurni@zurnal24.si
" BI PA LAHKO PREDSTAVIL VOZILO " Sem prej narobe napisal.
Dober avtomobil, za Evropo je sploh interesanten, ker ima DESNI VOLAN. Tisti ki je napisal članek, bi pa lahko prestavil …