Ford je lani predstavil novo fiesto, avto, v katerega so vgradili 15 naprednih asistenčnih sistemov, in zaradi katerih pri Fordu pravijo, da je najbolj pameten mali avto na trgu. Na drugi strani so konkretno predrugačili svojega „malča“ Ka+, ki je konkretno večji in cenejši od fieste - ocenili pa smo ga tudi že na testu.
Zdaj je Ford predstavil prenovljeni model Ka+ – prvič tudi kot ‘crossover’ v različici Ka+ active. Prinaša več udobja in prostornosti ter številnejše tehnologije za pomoč vozniku v primerjavi s predhodnikom, prav tako pa prinaša tudi drugačno oblikovanje notranjosti in zunanjosti.
Kupci pogledujejo proti atraktivnejšim crossoverjem
Ka+ in ka+active sta namenjen petim potnikom, s crossover različico pa želi zadovoljiti tudi vse več kupcev, ki pogledujejo po atraktivneje oblikovanih popularnih robustnih suvih, a jih v kaj takega odvrne cena.
"Crossover" Ka+ Active je naslednji v novi Fordovi paleti različic in bo sledil fiesti active, ki prihaja na trg v nadaljevanju letošnjega leta. Za modele active je značilno oblikovanje s potezami športnih terencev, podvozje je višje, za zaščito in slog pa poskrbijo še dodatne obloge. Pri Fordu zatrjujejo, da ostajajo zvesti svoji dinamiki med vožnjo in uporabni zasnovi.
Prenova pri modelu Ka+ prinaša značilno visoko nameščeno trapezoidno masko, veliki žarometi so zamaknjeni nazaj, kot veleva Fordov oblikovalski jezik. Nova mrežica pred hladilnikom ima kromirano obrobo, serijske meglenke in dnevne luči pa poudari značilen kromiran okrov v obliki črke C, ki ga povzema enako oblikovana obloga na obeh vogalih zadnjega odbijača. Preoblikovana sta sprednji in zadnji odbijač.
Ka+ active ima za 23 milimetrov višje podvozje, poseben poudarek zunanjosti pa dajejo dodatne bočne zaščitne obloge in obloge blatnikov, edinstveno črno lakiranje zgornjega in spodnjega dela maske ter strešni nosilci za prevoz koles in druge športne opreme za aktivni življenjski slog.
Med edinstvene značilnosti modela Ka+ Active sodijo posebna 15-palčna platišča iz zlitine in bronasto rjava kovinska barva.
Armaturna plošča je oblazinjena z zrnato prevleko, notranjost pa je odeta v trpežne materiale. Nekaj je tudi kromastih dodatkov, tudi notranje kljuke, krmilne elemente sredinske konzole in prezračevalne šobe. Active različica prinaša unikatni usnjen oblazinjen volan s stikali za tempomat in šivi v rjavi barvi. Sprednji in zadnji sedeži so oblazinjeni s posebnim blagom s progami v rjavi barvi in skladnimi šivi, talne obloge za vse vremenske pogoje pa ščitijo kabino in prtljažnik pred vlago in blatom.
Nove tehnologije
Prenova prinaša Fordov sistem za komunikacije in razvedrilo SYNC 3, ki omogoča upravljanje zvočnega sistema in povezanih pametnih telefonov s preprostimi izgovorjenimi ukazi ali prek 6,5-palčnega barvnega zaslona na dotik, sistem pa je združljiv tudi z vmesnikoma Apple CarPlay in Android Auto™.
Preprostejšo in varnejšo vožnjo zagotavljajo brisalci z zaznavanjem dežja, žarometi, ki se samodejno vklopijo, ko se zmrači, in Fordovo ogrevano vetrobransko steklo Quickclear. Uporabniki lahko izberejo tudi možnosti izbire ogrevanja sprednjih sedežev, elektronske samodejne klimatske naprave in zadnjih parkirnih senzorjev.
Serijska oprema vključuje tudi električni pomik stekel v sprednjih vratih in nastavljanje zunanjih ogledal, centralno zaklepanje z daljinskim upravljalnikom, pomoč pri speljevanju na strmini, omejevalnik hitrosti in sistem za dolivanje goriva ford easy fuel. Za zagon motorja zadošča pritisk na gumb, v skladu z željami uporabnikov pa je zdaj poleg priročnega stikala za odpiranje prtljažnih vrat z voznikovega sedeža za preprostejši dostop do prtljažnika stikalo nameščeno tudi na prtljažna vrata.
Varnostnih blazin je šest. nNa voljo je tudi tehnologija Ford MyKey, s katero lahko lastnik nastavi največjo hitrost in omeji glasnost zvočnega sistema ter prepreči izklop varnostnih funkcij, ko za volanom sedijo mladi in neizkušeni vozniki.
Za pogon je kupcem prvič na voljo več bencinskih in dizelskih motorjev, vključno s Fordovim novim 1,2-litrskim trivaljnim bencinskim motorjem Ti-VCT (Twin independent Variable Camshaft Timing – dvojno neodvisno prilagodljivo krmiljenje odmične gredi) v različicah s 70 ali 85 KM in Fordovim dizelskim 1,5-litrskim motorjem TDCi s 95 KM. Nov je petstopenjski ročni menjalnik.
Ka+ in Ka+ active bosta v Evropi naprodaj v nadaljevanju letošnjega leta.
Saj že Ka+ ni poceni!