"Predlogov o uvedbi omejevalnikov hitrosti v vozila nimamo v načrtih," piše na spletni strani Evropske komisije, kjer dodajajo, da je komisija podpirala raziskavo vpliva omejevalnikov hitrosti na varnost v prometu, a je tehnologija zanimiva v povezavi z obstoječimi omejevalniki hitrosti v težkih tovornih vozilih in avtobusih.
Navajanja številnih evropskih medijev, da pripravljajo načrt o uvedbi omejevalnikov hitrosti v osebna vozila, ne držijo, so še zapisali in za širjenje govoric obtožili britanske medije, ki so Bruslju očitali, da se želi v prometu igrati "velikega brata".
Kot so še zapisali, to ne pomeni, da se ne spogledujejo z novimi tehnologijami, ki bi v cestni promet prinesle več varnosti na cestah in pripomogle k reševanju življenj. O njih se pogovarjajo z vsemi članicami EU.
Veliko sprememb za varnejšo vožnjo
Evropska komisija je v zadnjih letih sprejela predpis, ki avtomobilskim proizvajalcem ukazuje, da mora biti vsak nov avtomobil, prodan v EU, opremljen z elektronskim programom stabilnosti (ESC), vsak nov model mora imeti vgrajene dnevne luči, Bruselj je uvedel obvezno označevanje pnevmatik, predvsem pa na današnje in prihodnje avtomobile vpliva s strožjimi predpisi pri izpustih ogljikovega dioksida v ozračje. Eden od glavnih izzivov Evropske komisije v prihodnjem desetletju bo sprejetje zakonodaje, ki bo proizvajalcem vozil omogočala prodajo avtomobilov, ki bodo po cestah vozili samodejno, brez voznika. Kmalu bo v vozilih postala obvezna tudi tehnologija e-call, ki bo, če se bo zgodila prometna nesreča, reševalcem v hipu sporočila kraj nesreče.
adijo evropa.
da gre se za GPS, a ne bodo nikakor tega dosegli če ima javnost vsaj 1/5 čistih v glavi ... …
Po moje pa bi v resnici vgrajevali GPS naprave v avtomobile ... to se mi zdi da je v ozadju …