Energijska gostota baterij je namreč odločilni faktor za prihodnji razvoj električnih avtomobilov.
Določa namreč, koliko električne energije lahko shranimo v baterije enake velikosti in mase, kar torej pomeni, da z baterijami enake fizične velikosti lahko avtomobili prevozijo daljše razdalje. Baterije z visoko energijsko gostoto zato danes poskuša razviti veliko podjetij, razvoj pa kaže tudi precej napredka.
Za tretjino več kapacitete
V razpravo o energijski gostoti baterij se je aktivno vključil tudi ustanovitelj znamke Tesla Motors Elon Musk, ki je na Twitterju objavil, da baterije z energijsko gostoto 400 vatnih ur na kilogram niso več tako daleč. Za primerjavo povejmo, da baterije, ki jih trenutno vgrajujejo v teslo model 3, razpolagajo z energijsko gostoto 260 vatnih ur na kilogram mase.
Musk je dodal, da bi takšne baterije lahko postale resničnost v treh do štirih letih in poudaril , da s tem ne misli na maloserijske prototipne izdelke ampak na baterije, ki bi jih izdelovali v velikih serijah.
Podjetje Tesla Motors je sicer 22. September, dan letnega zbira delničarjev, razglasilo za »dan baterij«. Ni še znano, kaj bodo takrat predstavili, vendar pa strokovnjaki pravijo, da bi lahko bilo povezano z energijsko gostoto baterij.
Spet nove.... že nekako dvestote po vrsti. Seveda nobena od njih potem ne pride res na tržišče. Namreč, - fantje …
Nič pa ne piše, da se bodo takšne baterije tudi ustrezno dlje časa polnile. Dolgotrajno polnjenje je pa večja težava …