Pri Peugeotu pravijo, da bo e-expert ugodil zelo različnim strankam, kot so cvetličarji, vodovodarji, električarji in drugim majhni podjetniki, podjetja, ki veliko dajo na svojo okolju prijazno podobo, ter različne ustanove, ki iščejo vozila z ničnimi lokalnimi emisijami. Možne bodo tudi predelave karoserije pri specializiranih podjetjih.
Štiri petine voznikov prevozijo manj kot 200 kilometrov
Pravijo, da statistike kažejo, da skoraj 80 odstotkov voznikov gospodarskih vozil povprečno prevozi manj kot 200 kilometrov na dan, zato je za njih električni e-expert povsem ustrezen avtomobil, saj ohranja vse prednosti experta z motorjem na notranje zgorevanje, v kompaktni različici pa je še posebej primeren za mestna središča.
Temu je prilagojen tudi s 100-kilovatnim elektromotorjem, ki v vseh voznih načinih razvije več kot zadostno največjo hitrost 130 kilometrov na uro, z mesta do 100 kilometrov na uro pa v najmočnejšem programu power potrebuje 13,1 sekunde. Vozni načini so trije. Normalni način zagotovi najboljše razmerje med dosegom in dinamiko vožnje, način eco z znižanjem zmogljivosti gretja in klimatske naprave optimizira doseg, način power pa ni namenjen dinamični vožnji, ampak olajša vožnjo močno obremenjenega avtomobila.
Dve različici baterije
E-expert ima tudi dva načina zaviranja, zmerni, ki je podoben delovanju zavornega pedala pri različici z motorjem na notranje zgorevanje, in zmogljivejši »B« (Brake), ki po voznikovem umiku noge z zavornega pedala zavira bolj silovito in regenerira več elektrike.
Elektrika je lahko shranjena v dveh različicah litij-ionske baterije. Šibkejša s kapaciteto 50 kilovatnih ur omogoča do 230 kilometrov, močnejša s kapaciteto 75 kilovatnih ur pa do 330 kilometrov dosega. Oba sta merjena v skladu s ciklusom WLTP.
Baterijo se lahko napolni na tri načine. Najdlje seveda traja polnjenje na gospodinjskem priključku z 8- ali 16-amperskim tokom, na voljo pa je tudi 32-amperski »wallbox« z močjo od 3,7 do 22 kilovatov, ki omogoča precej hitrejše polnjenje. Na hitri polnilnici lahko polnjenje poteka z močjo do 100 kilovatov. V tem primeru je za polnjenje manjše baterije potrebno dobre pol ure, močnejša baterija pa se napolni v približno 45 minutah.
Tri dolžine in več karoserijskih različic
Tako kot ë-jumpy je tudi e-expert zasnovan na platformi EMP2, ki je konstruktorjem omogočila vgradnjo baterije v podvozje, s čimer je obdržal uporabno prostornino prtljažnika, ki je seveda odvisen od dolžine avtomobila. Na voljo je v treh dolžinah 4,60, 4,95 ali 5,30 metra ter kot furgon, kot kombi s podaljšano kabino in kot šasija z nizkim podom za specializirane nadgradnje.
Peugeot bo z e-expertom sicer ponudil tudi vrsto storitev, ki bo njihovim strankam olajšala in poenostavila uporabo avtomobila z upoštevanjem specifik njegovega pogona.