Konceptna vozila so poligon za preizkušanje novih tehnologij in zbiranje vtisov javnosti o novih tehnologijah, materialih in oblikah, ki so vse prej kot tiste, ki smo jih vajeni v serijskih vozilih.
DS-ov testni poligon je konceptno vozilo aeros sport lounge, kjer je bila pozornost oblikovalcev in inženirjev namenjena visokemu voznikovemu mestu, vidljivosti, prvorazrednemu udobju, še posebej pa izpostavljajo aerodinamiko, tehnološko učinkovitost ter dizajn.
S konceptnim vozilom znamka DS Automobiles uvaja novo obliko avtomobila. Poudarke je bil na idealnih razmerjih in optimalni aerodinamični učinkovitosti. Pet metrov dolžine in strmo padajoča linija strehe zmanjšata upor, zračni tok prehaja s prednje okrasne maske do bočnih aerodinamičnih dodatkov prek velikih 23-palčnih koles. Profil zaznamuje prepoznavna osvetlitev E-tense kot simbol električnega motorja z močjo 500 kW (680 konjskih moči), ki deluje v povezavi z baterijo nove generacije s kapaciteto 110 kWh, ki je nameščena v podu vozila in s katero doseg vozil znaša več kot 650 kilometrov. Tehnologija, ki je del zapuščine nazivov prvaka iz Formule E, omogoča pospešek od 0 do 100 km/h v 2,8 sekunde.
Posebni materiali
Lamelo na instrumentni plošči in naslonjala sedežev krasi dizajn slamnate intarzije. Slama, ki je sicer razširjen in dostopen material, postaja simbol plemenitosti prek edinstvenega strokovno podkovanega znanja pariških mojstrov. Široko oblikovane sedeže krasi satiniran bombaž, s katerim je obdana pena visoke gostote, ki v ospredje postavlja udobje. Površina je izjemno gladka zahvaljujoč izjemno gostemu tkanju, ki omogoča neprimerljivo trpežnost in mehkobo. Vrata prekriva tehnološko dovršeno blago iz treh vrst mikro tkanine, ki vsebuje številne prozorne niti in v potniški prostor vnaša svetlobo.
Prednja okrasna maska obdaja logotip in osvetljene črke napisa DS Automobiles. Za tem steklom iz kompozitnega materiala se nahajajo skrite oči v obliki zaznaval, ki odčitavajo cestišče in računalnikom pošiljajo terabajte informacij. Na obeh straneh so poleg prednjih LED matričnih žarometov vgrajene tudi dnevne luči in svetlobne tančice, ki napovedujejo osvetlitev znamke DS prihodnosti.
V kabini so se oslanjali na francosko avantgardno preteklost, ki pa so jo močno modernizirali. Zasloni, ki so v večini konceptnih in serijskih vozilih prevzeli najpomembnejše mesto, zdaj niso več prisotni. Pred potniki dve široki lameli ustvarita lebdečo obliko. Na spodnji lameli, prekriti s satiniranim bombažem, se prikazujejo informacije z zgornje lamele. Na površini se prikažejo elementi za navigacijo ali za seznanitev z novimi oblikami informacij za razvedrilo in povezavo z družbenimi omrežji. Informacije za vožnjo in razvedrilo so lahko združeno prikazane na isti površini, saj zaradi odstranitve zaslonov na dotik pri tem ni več nobenih omejitev.
Na obeh straneh zasloni prikazujejo digitalno sliko za vzvratno vidljivost in vsa upravljalna stikala za nastavitve in udobje. Kakor je to značilno za potovanje v prvem razredu, ima vsak potnik svoj zaslon. Za vožnjo potrebne informacije se projicirajo na vetrobransko steklo s pomočjo razširjene resničnosti.
Naslon za roke med sedežema služi kot vodnik, saj zaznava, analizira in odgovarja na vsak premik roke. Zahvaljujoč tehnološkemu partnerskem sodelovanju z zagonskim podjetjem Ultraleap iz Silicijske doline koncept napoveduje, kako bodo interakcije v potniškem prostoru videti v prihodnosti. S kombinacijo tehnologij Leap Motion in Ultrahaptics, lahko roka opravi premik in prejme senzoričen odgovor. Zaznavala odkrijejo vsak premik, majhni zvočniki pa oddajo signal, ki se občuti kot nekaj trdnega.
IRIS, umetna inteligenca konceptnega vozila se nahaja na sredini instrumentne plošče, prek katere lahko nadzorujete popolnoma vse s preprostimi razgovori.
»... Slama, ki je sicer razširjen in dostopen material, postaja simbol plemenitosti prek edinstvenega strokovno podkovanega znanja pariških mojstrov ...« …