Renault megane R.S. trophy-R je na 20,600 km dolgem krogu Nürburgring Nordschleife dosegel nov rekord razreda serijskih avtomobilov s pogonom na prednji kolesi.
Renault Sport je imel podporo posebnih partnerjev: podjetja Akrapovič za izpušni sistem, Brembo za zavore, Bridgestone za pnevmatike, Öhlins za blažilnike in Sabelt za školjkaste športne sedeže.
Motor je z močjo 300 KM enak kot v različici mégane R.S. Trophy, ki je bila na trg uvedena na začetku leta 2019. Model trophy-R je kot dirkalni avto v zelo kratkem času razvila majhna ekipa ljudi, ki so delali na prožen način in se osredotočili na tri področja: maksimalno zmanjšanje teže (do 130 kg v primerjavi z Mégane R.S. trophy brez dodatne opreme), predelavo aerodinamike in bolj radikalno zasnovane obese.
Dirkača moštva Renault F1 Daniel Ricciardo in Nico Hülkenberg bosta za volanom megane R.S. trophy-R med njegovim prvim javnim nastopom, ki bo v petek, 24. maja, pred letošnjo dirko formule 1 za Veliko nagrado Monaka.
Kot tak je dosegel nov uradno potrjen rekord in referenčni čas serijskega avtomobila s prednjim pogonom na stari stezi Nordschleife Nürburgring, ki je svetovno znan poligon za preverjanje športnih zmogljivosti avtomobilov. Severni krog, ki je dolg 20,600 kilometra, je prevozil v času 07' 40'' 100, uradni celotni krog, dolg 20,832 kilometra, pa v času 07' 45'' 389.
Megane R.S. trophy-R bo naprodaj pred koncem leta 2019 kot posebna serija, ki bo omejena na nekaj sto primerkov.
Renaultova zgodovina na »Ringu« traja že več kot deset let. Začela se je leta 2008 s prvim rekordom v razredu serijskih avtomobilov s prednjim pogonom, ko je mégane R.S. R26.R krog prevozil v 8 minutah in 17 sekundah. Ta rekord je tri leta kasneje (2011) s časom 8' 07'' 97 potolkel Mégane R.S. trophy druge generacije, ki ga je vozil preskusno-razvojni voznik Laurent Hurgon. On je leta 2014 z različico Mégane III R.S. trophy R ta rekord prvikrat potisnil pod mejo 8 minut (7' 54'' 36). Hurgon je bil tudi voznik, ki je z najnovejšo generacijo dosegel najnovejši mejnik tega lova na rekorde, v katerem pridobitev vsake nove sekunde postaja vedno težje dosegljiva.
Da ne bo dvomov.Na you tubu si oglejte posnetek primerjave obeh tekmecev.Čestitke peščici zanesenjakov iz francoskega Dieppa,ki so znova dokazali …
Ceprav ok. Malo mi ke cudno da je honda kao najbolj stabilen avto in z 20 kinji vecbi imela slabsi …
Jaz za hondo navijam.... 😁