Uveljavljeni avtomobilski proizvajalci so uvideli, da je izbira avtomobila ob dolgem seznamu serijske in dodatne opreme, postala precej zaletena. Po Tesli, kjer so kupcem močno poenostavili izbiro vozil, se zdaj zgledujejo tudi drugi avtomobilski proizvajalci.
Volvo želi vse nove električne modele ponuditi samo prek spleta - in to po fiksni ceni. Vendar se s to revolucijo ne mislijo ustaviti. Pri Volvu se nameravajo zanašati na vnaprej konfigurirane avtomobile na spletu. Magnus Fredin, ki je odgovoren za globalno izvajanje ambiciozne spletne strategije, je to jasno povedal v intervjuju za Automobilwoche. "Nakup avtomobila želimo čim bolj olajšati. Na tem področju želimo biti pionirji. Spletni nakup se nam zdi zanesljiv način." Fredin pravi, da je z manj kot desetimi kliki možno konfigurirati in naročiti novega Volva.
To bo mogoče že pri električnem modelu C40. V salonih ga ni mogoče naročiti, saj bo prodaja potekala le po spletu. Temu primerno so prilagodili tudi izbiro različic in dodatne opreme. "Veliko smo razmišljali. Zdaj obstajajo vnaprej določene najbolj priljubljene različice," pravi Fredin, ki poudarja, da želijo pri Volvu ostati zvesti svojim trgovinskim partnerjem. "Partnerjem ne želimo odvzeti posla. V prihodnosti pa se ne bodo mogli več razlikovati glede na ceno. V prihodnosti bodo storitve in zvestoba strank štele bolj kot kdaj koli prej."
Fredin priznava, da bo v maloprodaji del dobička, kot so ga vajeni, izgubljen zaradi fiksne cene. "Toda to bomo nadomestili z naraščajočim obsegom," dodaja. Pri Volvu ne mirujejo in trenutno razvijo tudi načrte za ustanovitev podobnega spletnega podjetja za rabljena vozila.
Kakšna pa je bila cena pred to revolucijo, ko bo cena fiksna? Kako želijo bit pionirji, če se zgledujejo po …
In glavno vprašanje, ki se ob tem postavi je, ali bodo s to novo vizijo na trgu bolj konkurenčni kot …