Dnevi grmenja s hondo VT 750 S

Foto: Žurnal24 Honda VT 750 S Foto: Žurnal24 Honda VT 750 S Foto: Žurnal24 Honda VT 750 S Foto: Žurnal24 Honda VT 750 S Foto: Žurnal24 Honda VT 750 S Foto: Žurnal24 Honda VT 750 S Foto: Žurnal24 Honda VT 750 S Foto: Žurnal24 Honda VT 750 S Foto: Žurnal24 Honda VT 750 S Foto: Žurnal24 Honda VT 750 S Foto: Žurnal24 Honda VT 750 S Foto: Žurnal24 Honda VT 750 S Foto: Žurnal24 Honda VT 750 S Foto: Žurnal24 Honda VT 750 S Foto: Žurnal24 Honda VT 750 S Foto: Žurnal24 Honda VT 750 S Foto: Žurnal24 Honda VT 750 S Foto: Žurnal24 Honda VT 750 S Foto: Žurnal24 Honda VT 750 S Foto: Žurnal24 Honda VT 750 S Foto: Žurnal24 Honda VT 750 S Foto: Žurnal24 Honda VT 750 S Foto: Žurnal24 Honda VT 750 S Foto: Žurnal24 Honda VT 750 S Foto: Žurnal24 Honda VT 750 S Foto: Žurnal24 Honda VT 750 S Foto: Žurnal24 Honda VT 750 S Foto: Žurnal24 Honda VT 750 S Foto: Žurnal24 Honda VT 750 S Foto: Žurnal24 Honda VT 750 S Foto: Žurnal24 Honda VT 750 S
Pri Hondi pravijo, da je njihov VT 750 S križanec med klasičnim čoperjem ter naked motociklom. Naše mnenje je, da je motocikel veliko bolj čoper kot pa pravi naked bike.
Oglej si celoten članek

Motor že na prvi pogled s svojo obliko nakazuje, da je malce bolj dinamičen kot klasičen čoper. Vendar pa od motocikla ne smete pričakovati posebne športnosti. Še vedno je to čisti klasični čoper, s katerim so hitri kilometri precej naporni. Motor se zelo lepo pelje do približno 110 km/h, nato pa obilica vetra močno zmanjša vozne užitke. Vendar je tako tudi prav, saj motor ni namenjen podiranju hitrostnih rekordov. Motorju se izredno lepo poda ležerno potovanje kjer navduši z izjemno nizko porabo goriva, kar omogoča precej spodoben domet.

Foto: Žurnal24 Honda VT 750 S

 

Zanimiva zasnova
Motor je zasnovan malce drugače kot klasični čoperji. Samo sedenje je precej ''civilno'' naravnano saj so stopalke za noge pomaknjene bolj nazaj kot pri ostalih čoperjih. To omogoča zelo lahkotno vožnjo, zaradi česar je motocikel primeren tudi za vožnjo po mestu. Sama vožnja bo ob prijetnem brundanju motorja zelo udobna, saj zaradi obilice navora ni potrebno prepogosto prestavljati. K pravemu čoperju pa seveda sodi tudi obilo kroma. Tega je na motorju precej, zmoti pa s kromom obdan, sicer lep, merilnik hitrosti, kateri ob določenem kotu sončne svetlobe lahko slepi voznika. Sedenje za krmilom je sproščujoče, vendar pa ob hitrejši vožnji motor oddaja precej vibracij, ki  povzročijo neljubo mravljinčenje nog. Pri normalni in bolj počasni vožnji teh vibracij na motorju ni mogoče čutiti.

Odrasel zvok motorja
Motocikel poganja tekočinsko hlajeni V-twin, z valjema pod kotom 52° in enojno odmično gredjo. Prostornina agregata znaša 745 cm3 ter pridela 32,2 kW (44 KM) pri 5.500 vrtlajih na minuto ter postreže z 62 Nm navora pri 3.250 vrtljajih na minuto. Zvok motorja je zelo ''moški'' in je tipičen predstavnik čoperjev. Glasnost delovanja je precej dobro odmerjena, saj kljub bolj hrupnemu izpušnemu sistemu sam motor ni preglasen. Agregat omogoča motociklu suvereno pospeševanje, vendar pa je končna hitrost zelo skopo odmerjena. Res pa je, da bi motocikel v primeru višje končne hitrost, ki ne sega veliko nad zakonsko omejeno hitrostjo na naših avtocestah, izgubil svoj čar ter smisel.

Foto: Žurnal24 Honda VT 750 S Veliko zanimivih detajlov

Na motociklu je zelo veliko malih podrobnosti, ki začinijo celotno podobo. Veliko je kroma ter pristne kovine, zelo malo pa je plastičnih delov. Motocikel zato deluje zelo kvalitetno in kompaktno. Grajo si zasluži le postavitev ključavnice za zagon motorja. Mesto, kamor vtaknete ključ, se namreč nahaja na levem boku motorja. Po nekajkratni uporabi se sicer navadite, da ključ ni pred vami, vendar se nam zdi, da je z vidika uporabe mesto ključavnice veliko bolj primerno pred voznikom.

V nekaj stavkih
VT 750 S je namenjen vsem tistim uživačem, ki se požvižgajo na vsakodnevno hitro in stresno življenje. Za užitek na tem motorju je potrebno pogledati življenje iz druge perspektive. Lahko bi rekli, da s tem motociklom hitimo počasi.

Podatki o motorju: (HONDA VT 750 S)
Motor: 745 cm3
Vrsta: dvovaljni V, 52°, štiritaktni, elektronski vbrizg goriva
Moč: 32,2 kW (44 KM)/pri 5.500 vrtljajih na minuto
Navor: 62 Nm/ pri 3.250 vrtljajih na minuto
Poraba na testu: 4,9 litra/100 km
Zmogljivosti: /
Mere: medosna razdalja (v mm): 1,560
Teža: 232 kg (masa vozila pripravljenega za vožnjo)
Cena:  6.890 EUR

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.