Po vzoru EuroNCAP-a, neodvisne inštitucije za varnostno testiranje novih avtomobilov, so tudi v Latinski Ameriki te dni zagnali svojo različico, a z istimi pravili in točkovanjem z zvezdicami. Tako so objavili tudi prve rezultate testiranj.
Med njimi je tudi čisto nov kitajski model geely CK. Ker očitno države Latinske Amerike v avtomobilih sploh še ne zahtevajo niti čelnih zračnih blazin, jih omenjeni geely ni imel.
A tudi blazina ne bi kaj prida pomagala vozniku ob čelnem trku 64 km/h v oviro. Prednji del avtomobila je namreč dobesedno zmečkalo, A-stebriček se je upognil, volanski drog in pedala pa so treščila v lutkino telo. Vse to priča o slabi oz. nikakršni zasnovi varnostne kletke. Geelyev rezultat glede na videno ni presenečenje: 0 zvezdic.
Latin NCAP je sicer za začetek testiral devet avtomobilov, ki se prodajajo na tamkajšnjih trgih. Zanimivo je le toyota corolla prejela štiri zvezdice, vsi ostali pa manj, tudi latinska različica VW golfa in peugeota 207.
Ga bo o varnosti podučil Volvo?
A Geelyja ne gre odpisati, saj je to družba, ko je pred nekaj meseci kupila znamko Volvo, ki pa je povsem na drugi strani varnostne lestvice. Kot je znano, je kitajski BYD že skušal priti na evropski trg, a ga je bil primoran dokaj hitro zapustiti, saj ni bilo zanimanja za njegove avtomobile, ki niso izpolnjevali niti povprečnih varnostih zahtev EU, niti okoljevarstvenih regulativ.
pizda ej zakva fuknjen video ne dela FTW !!!