Xceed predstavlja polovico prodaje znotraj palete modela ceed, so nam povedali pri slovenskem uvozniku. Eden od pomembnih razlogov za to je, da je XCeed za 4,4 centimetra višji od standardne kombilimuzine ceed, oddaljenost od tal je 18,4 centimetra (pri 18-palčnih platiščih) oziroma 17,2 centimetra (pri 16-palčnih platiščih). Povprečna starost kupca novega vozila v Sloveniji je več kot 50 let, kupci pa cenijo lažje vstopanje v vozilo, višji položaj sedenja in boljšo preglednost med vožnjo.
Novost je oprema GT-line, ki ima agresivnejšo obliko motorne maske, povečane vstopne odprtine v odbijaču, zračne zavese obrobljene z mat kromom, specifična 18-palčna platišča z "diamantno" obdelavo, medtem, ko so blatniki in difuzor lakirani v barvi karoserije. Ravno nasprotno, streha, strešne letve in vzvratna ogledala so v klavirsko črni barvi. Zadnje luči so dobile posebno 6-kotno grafiko diod.
Nekaj sprememb je mogoče najti tudi v prostorni kabini. Gre predvsem za prenovljeni infotainment z 12,3-palčnim digitalnimi merilniki in 10,25-palčnim zaslonom na dotik. Spremenjena je tudi grafika. Povezljivost je izboljšana z več Bluetooth povezavami in brezžično povezavo s pametnim telefonom prek vmesnikov Android Auto in Apple CarPlay. Aplikacija Kia Connect daje potnikom več možnosti, na primer povezavo do osebnega koledarja. Splošni vtis izboljšajo kakovostnejši materiali, kot so črne obrobe v predelu prestavne ročice ali satinirani kromirani okraski. Novo je tudi notranje vzvratno ogledalo brez okvirja.
GT-line dodaja še specifične športne sedeže, športni volan, črno streho ali prestavno ročico, oblečeno v perforirano usnje. Obenem Xceed ostaja enako praktičen avtomobil s prtljažnikom prostornine od 426 do 1.378 litrov pri motorjih na notranje zgorevanje, nastavljivim dnom prtljažnika in zložljivimi naslonjali, deljenimi v razmerju 40 : 20 : 40.
Pestra izbira motornih izvedenk
Paket varnostnih sistemov je izboljšan s pametnim tempomatom, ki prilagaja hitrost glede na navigacijske podatke, vključno s profilom poti.
Ponudba bencinskih motorjev vključuje 1,0-litrski trivaljni turbobencinski motor z 80 kW (120 KM) in 172 Nm, 1,5-litrski turbo bencinski motor s 119 kW (160 KM) in 253 Nm ter 1,6-litrski bencinski motor iz Ceeda GT in ProCeeda GT, ki ima 152 kW (204 KM) in 265 Nm navora. Najmočnejši model s 7-stopenjskim samodejnim menjalnikom z dvojno sklopko od 0 do 100 km/h pospeši v 7,5 sekunde.
Na voljo je tudi blagohibridni 1,6-litrski dizel s 100 kW moči (136 KM) in 280 Nm, povezan s 6-stopenjskim ročnim ali 7-stopenjskim DCT menjalnikom (pri slednjem ima motor 320 Nm).
Izbiro dopolnjuje še priključno hibridna različica, ki združuje 1,6-litrski bencinski motor, šeststopenjski samodejni menjalnik, 44,5 kW elektromotor in 8,9 kWh litij-ionsko baterijo, ki zagotavlja do 60 kilometrov električnega dosega. Skupna moč sistema je 105 kW (141 KM) in 265 Nm navora.
Pri Kii zagotavljajo, da imajo veliko vozil na zalogi, tudi sicer pa težav z dobavo iz tovarne na Slovaškem nimajo. Tudi, če vozilo naročite s samodejnim menjalnikom ali panoramsko streho, kar je v preteklosti predstavljajo ozka grla. Cene z vključenim standardnim popustom se začnejo pri 23.799 evrih za 1,0-litrskim turbo bencinskim motorjem oziroma 19.999 evrih, če se odločite za financiranje. 1,5-litrski bencinski model stane 1.200 evrov več, dizelski model pa je dražji za 5.500 evrov.
Lahko si me narišejo!
tole vas vprašam.. greste k peku po štruc kruha. cena ( sitnica pravi sir oliver ) samo 23.000 če vse …
haha, čipi pozabljeni, torej lape, trida, pentoda......vsaj mraz ne bo pozimi, in kar je važno lučke bodo v kabin.. kupim …