Carrera GT ima v zgodovini znamke Porsche posebno mesto. Izdelovali so ga med letoma 2004 in 2007, vsega skupaj pa je na ceste prišlo le dobrih 1.200 primerkov, od tega so jih polovico prodali v ZDA. Najmanj en primerek se vozi naokoli tudi s slovenskimi tablicami, čeprav je bila nakupna cena zanj najmanj 400.000 evrov.
Gre za avto številnih presežnikov. Poganja ga sredinsko umeščeni 5,7-litrski V10 motor s kar 450 kilovati (612 KM) moči, ob dolžini prek 4,6 metra pa zaradi monocoque izvedbe iz ogljikovih vlaken in drugih lahkih materialov tehta komaj nekaj nad 1.200 kilogramov. Ima izjemno nizko težišče, kar so dosegli z nekaj izjemnimi inženirskimi vložki umestitve pogonskega sklopa. Med drugim ima poseben način oljnega mazanja, da lahko avto deluje brezhibno tudi pri visokih bočnih obremenitvah v ovinkih.
Vsa moč se prenaša na zadnji par koles, menjalnik je le ročni, saj v tistem času po besedah tovarne na trgu ni bilo avtomatike, ki bi ustrezala zahtevam. Aerodinamika je prirejana tako, da avtomobil pri visokih hitrostih tišči k tlom. Sicer je avto v osnovi roadster, trdno streho je mogoče spraviti pod prednji pokrov. Z njim pa bi se težko zapeljali na počitnice, saj ima prostora za prtljago le za nekaj litrov.
Na javni cesti zelo nevaren
Porsche carrera GT je bil ob prihodu v strokovni avtomobilski javnosti zelo čislan. Vse, ki so se z njim vozili, je prevzel prvinski občutek dirkalnega avtomobila, tako zaradi zvoka, preproste notranjosti kot tudi brutalne moči. A večino testnih voznikov je hkrati opozarjalo, da bi lahko skušal ta avtomobil na običajni cesti do skrajnih meja pognati le popolni tepec. Pa ne le zaradi 330 km/h končne hitrosti ali zaradi pospeška do stotice v manj kot štirih sekundah, temveč predvsem zaradi njegove divje narave, ki terja spoštovanje, izredno pozornost in veliko dirkaškega znanja.
Da je to res, so pokazali tudi v oddaji Top Gear, kjer hitre avtomobile redno zapodijo po svoji pisti in tako primerjajo, kako hitri so resnično v kombinaciji ovinkov ter ravnin. Carrera GT se je svoj čas zavihtel povsem na vrh Top Gearove lestvice najhitrejših krogov, a je vozniku Stigu to uspelo šele po številnih poskusih, saj se je vmes z avtom velikokrat zavrtel. Avto namreč nima elektronskega nadzora stabilnosti! Pri Porscheju so trdili, da zanj "ni potrebe", saj da je obnašanje med vožnjo tudi v ovinkih pač tako dobro.
A od začetkov prodaje je raztreščenih končalo že veliko carrer GT. Zadnji dve žrtvi izgube trakcije sta postala prav Paul Walker in njegov prijatelj Roger Rodas, oba sicer z izkušnjami s hitrimi vozili.
Voditelj Top Geara Jeremy Clarkson je v testu carrero GT primerjal s še enim nemškim superšportnikom z začetka milenijuma, mclaren mercedesom. "Če ti ta v ovinku odpusti neumnost, je s carrero vse drugače. Če z njim narediš napako, ti takoj odgrizne glavo."
Saj ni problem v J-ju, problem je v celi besedi:<br /><br />SP: milénij -a m z -em (ẹ́) neobč. tisočletje
"milenijuma" ? In "j" je prišel od ...