Nemški avtomobilski proizvajalec Mercedes-Benz je v okviru mednarodnega avtomobilskega sejma v Šanghaju, ki bo vrata uradno odprl v torek, premierno predstavil prvi popolnoma električni avtomobil svoje luksuzne znamke Maybach. Kot poroča nemška tiskovna agencija dpa, je podjetje v prvem letošnjem četrtletju prav na kitajskem trgu okrepilo prodajo.
Da je vozilo premierno predstavitev doživelo na sejmu v Šanghaju, ni naključje, saj Kitajska predstavlja največji trg za osebna vozila na svetu in je zaradi tega za Mercedes-Benz in druge nemške avtomobilske proizvajalce ključnega pomena.
"Mercedes maybach EQS SUV združuje našo ambicijo, da smo vodilni v digitalnem in električnem sektorju z osredotočenostjo na luksuzni segment," je ob razkritju vozila poudaril izvršni direktor skupine Ola Källenius.
5,12 metra dolgi maybach EQS SUV je seveda postavljen na isto platformo kot modela EQS ali EQE. Na njega in vanj so vgradili vrhunec tistega, kar ponujajo v obliki udobja in tehnologije. Zunaj je polno kroma, svoje dodajo napredne matrične luči in svojstvena platišča. V notranjosti je poudarek na mehkih materialih in natančni izdelavi. Posebnost maybacha EQS SUV je, da gre za prvi Mercedesov model, ki ponuja rastlinsko "usnje". Tudi sicer poudarjajo, da so uporabili veliko recikliranih materialov.
Serijsko so spredaj trije zasloni (MBUX Hyperscreen). Zadnja dva potnika imata na voljo vsak svoj 11,6-palčni zaslon v naslonjalih prednjih sedežev. Zadnja sedeža sta napolnjena z vsemi mogočimi tehnologijami, ki grejejo, hladijo in gnetejo telesa. Vse skupaj popestri še svetlobna in zvočna kulisa.
Vožnji je namenjena posebna pozornost. Zračno vzmetenje se neprestano prilagaja cesti in skrbi za mehko vožnjo z minimalnim vplivom na zadaj sedeče. Zadnja kolesa lahko pomagajo manevrirati.
Pogon je povzet po limuzinskemu EQS 580. Poganjata ga dva sinhrona elektromotorja s skupno močjo 484 kW in navorom 950 Nm. Največja polnilna moč je 200 kW, baterija ima kapaciteto 18,4 kWh. Obljubljajo do 600 kilometrov dosega z enim polnjenjem.
V prvem letošnjem četrtletju je podjetje s sedežem v Stuttgartu na kitajskem trgu prodalo 191.000 vozil, kar predstavlja triodstotno povečanje prodaje v primerjavi z letom 2022.
Avtomobilski sejem v Šanghaju kot eden vodilnih mednarodnih avtomobilskih sejmov ponuja proizvajalcem in dobaviteljem avtomobilov platformo za predstavitev novih tehnologij in izdelkov ter izmenjavo informacij. Od ustanovitve leta 1985 se je razvil v najpomembnejši sejemski dogodek za avtomobilsko industrijo v Aziji, ki vsakokrat zabeleži ogromno število razstavljavcev in obiskovalcev.
Hehehe, ja-ja, komaj cakajo, da bostavijo el.peglajzn v garazo...