BMW z novim i4 predstavil nov, strupen dizajn

Foto: BMW BMW i4 Foto: BMW BMW i4 Foto: BMW BMW i4 Foto: BMW BMW i4 Foto: BMW BMW i4 Foto: BMW BMW i4 Foto: BMW BMW i4 Foto: BMW BMW i4 Foto: BMW BMW i4 Foto: BMW BMW i4 Foto: BMW BMW i4 Foto: BMW BMW i4 Foto: BMW BMW i4 Foto: BMW BMW i4
Pri BMW-ju z novim i4 obračajo nov list v bogati zgodovini podjetja.
Oglej si celoten članek

BMW je končno dvignil tančico z dolgo pričakovane študije električnega gran turisma BMW concept i4, ki je že zelo blizu avtomobilu, ki naj bi kot serijski BMW i4 zapeljal na ceste prihodnje leto.

Foto: BMW BMW i4

Verjetno je najbolj pomembna tehnika, ki jo bomo našli v osrčju novinca? Gre za BMW-jevo električno tehnologijo eDrive, ki vstopa že v peto generacijo in jo bosta uvedla iNext in križanec iX3, ki smo ga nekako pričakovali v času ženevskega avtomobilskega salona, a bo treba nanj še nekoliko počakati.

Razkrivamo Najpomembnejši avtomobili letošnje pomladi

V praksi bo to pomenil, da ga bo poganjal elektromotor z močjo 390 kilovatov (530 'konj'), s katerim bo lahko i4 v štirih sekundah dosegel 100 kilometrov na uro, pospeševanje pa se bo ustavilo nad 200 kilometri na uro. Še ena pomembna številka: doseg s polnimi baterijami bo znašal potovalnih 600 kilometrov (WLTP), za kar bo poskrbel baterijski sklop s kapaciteto 80 kilovatnih ur. Omenimo še to, da baterijski sklop kljub veliki energijski gostoti tehta kar 550 kilogramov.

Natančna napoved

Kot so poudarili na predstavitvi, študija že precej natančno napoveduje oblike in druge slogovne lastnosti serijskega avtomobila. To velja tako za bakreno barvo »Frozen Light Copper« z modrimi poudarki. Čeprav i4 seveda ne bo imel motorja na notranje zgorevanje, so mu namenili ledvički, brez katerih si BMW-ja ni mogoče predstavljati. Ti bosta enako veliki, kot ju je lani napovedala že študija concept 4.

Foto: BMW BMW i4

Velik posel Velik posel: Elektrificirani BMW-ji bodo v prihodnosti še bolj slovenski

Med oblikovnimi poudarki izstopajo še značilna lahka in aerodinamična kolesna platišča ter luči v obliki črke L in vertikalni izstopniki za zrak na zadku. Zanimiv je tudi dvodelni zadnji difuzor, ki nekako sledi položaju izpušnih cevi, ki jih na i4 seveda ne bo.

Ukrivljeni zaslon

V precej futuristično zasnovani notranjosti v oči najbolj pade ukrivljeni zaslon z antirefleksnim nanosom, na katerem se prikazujejo vsi pomembni podatki o avtomobilu in infozabavnem sistemu. Izstopajo tudi regulator vmesnika iDrive in stikala za nastavitev sedežev iz kristalnega stekla. Kabina je sicer obložena s kombinacijo svetlih materialov z bakrenimi vstavki.

Foto: BMW BMW i4

Na koncu ne pozabimo še napovedi sintetičnega zvoka, ki ga bo oddajal sicer tihi električni BMW i4. Pri BMW-ju pravijo, da so v njegovo oblikovanje vložili precej napora, saj so hoteli avtomobilu dati čustveni nastop. Za zvočni odtis je tako poskrbel kar sloviti skladatelj filmske glasbe Hans Zimmer, ki je za različne režime vožnje pripravil različne melodije.

Prihaja drugo leto

BMW bo i4 prihodnje leto začel izdelovati s svoji osrednji tovarni v Münchnu, v katero je že vložil 200 milijonov evrov. Pravijo, da bodo lahko proizvodnji novega modela prilagodili kar 90 odstotkov sedanje opreme tovarne, deset odstotkov opreme pa bodo morali dokupiti.

BMW novost pri nas Kaj je na BMW X6 slovenskega?

Foto: BMW BMW i4

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.