BMW X5 M in X6 M sta velika brata v surovi moči

Foto: BMW BMW X5 M in X6 M Foto: BMW BMW X5 M in X6 M Foto: BMW BMW X5 M in X6 M Foto: BMW BMW X5 M in X6 M Foto: BMW BMW X5 M in X6 M Foto: BMW BMW X5 M in X6 M Foto: BMW BMW X5 M in X6 M Foto: BMW BMW X5 M in X6 M Foto: BMW BMW X5 M in X6 M Foto: BMW BMW X5 M in X6 M Foto: BMW BMW X5 M in X6 M Foto: BMW BMW X5 M in X6 M Foto: BMW BMW X5 M in X6 M Foto: BMW BMW X5 M in X6 M Foto: BMW BMW X5 M in X6 M Foto: BMW BMW X5 M in X6 M Foto: BMW BMW X5 M in X6 M Foto: BMW BMW X5 M in X6 M Foto: BMW BMW X5 M in X6 M Foto: BMW BMW X5 M in X6 M Foto: BMW BMW X5 M in X6 M Foto: BMW BMW X5 M in X6 M Foto: BMW BMW X5 M in X6 M
Dvojna bavarska M novost, ki je neverjetni pospešek iz sfere športnikov preselila med terence.
Oglej si celoten članek

BMW je pokazal fotografije najbolj športnih različic X5 in kupejevskega X6. Oba ima pod pokrovom 4,4-litrski V8 motor, ki zmore moč 441 kW (600 KM) in 750 Nm navora. Motor je povezan z osemstopenjskim steptronic menjalnikom, ki moč prenaša naprej na posebej prilagojen štirikolesni motor z aktivnim diferencialom. 

Foto: BMW BMW X5 M in X6 M Foto: BMW BMW X5 M in X6 M

Oba silaka lahko po zaslugi tehnike do prvih 100 km/h pospešita v 3,9 sekunde! Hitrost je sicer omejena na 250 km/h, z doplačljivim paketom M Driver's Package pa se poviša na 290 km/h. Takrat je moč motorja tudi povišana na 460 kW (625 KM), pospešek do stotice pa je še desetinko krajši. Različice Driver's Package boste najlažje prepoznali po črnih ogledalih, motorni maski in oznakah.

Izkušnja Ko sredi belega dne v Ljubljani poči iz izpuha in zarohni osemvaljnik …

Foto: BMW BMW X5 M in X6 M Foto: BMW BMW X5 M in X6 M

Pri BMW pravijo, da sta suva namenjena tudi vožnji po dirkališčih. V ta namen imata posebno prilagodljivo podvozje z aktivnimi stabilizatorji, njima lastno je tudi krmiljenje in nadgrajeno podvozje, ki se je sposobno srdito spopadati z asfaltom in njegovimi krivinami.

Marinci Zakaj BMW najema bivše specialce za popravilo avtov?

Prednje zavore merijo v premeru kar 15,5 palca (395 mm), grabi pa jih kar šest valjev. Standardna platišča so 21-palčna, pri že omenjenem dodatnem paketu pa zadaj namestijo 22-palčna. Posebno pozornost so namenili zvoku iz štirih velikih cevi, da kljub zakonskim omejitvam še vedno jasno poudarja M modela.

Foto: BMW BMW X5 M in X6 M

Notranjost je prav tako nadgrajena v primerjavi z običajnimi izvedenkami. V oči padejo rdeči gumbi na volanu za hitro prilagajanje M nastavitev, veliko je aluminija, svojstvena je tudi ročica menjalnika, ob kateri je rdeč gumb za zagon huronske moči. Športni sedeži skrbijo za oprijem in zračenje celotnega telesa. Seznam vseh mogočih dodatkov je zelo dolg.

Foto: BMW BMW X5 M in X6 M

dezurni@zurnal24.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.