BMW načrtuje veliko vrnitev

Foto: BMW
Foto: BMW
Pri BMW že nekaj časa načrtujejo vrnitev serije 8 na ceste. Bavarci so letos v Münchnu registrirali nove različice serije 8.
Oglej si celoten članek

Na registriranem seznamu so oznake BMW 825, 830, 835, 845, 850, M850 in M8. Posebej vpadljiva je oznaka M8, kar pomeni, da lahko v prihodnosti pričakujemo tudi športno različico serije 8.

Najnovejša informacija je, da je serija 8 dobila interno oznako G14/G15, pri čemer je treba spomniti, da ima aktualna serija 7 oznako G11/G12, nova serija 5 pa oznako G30/G31. Prihodnja serija 3 bo imela oznako G20. Glede na to, da sta omenjeni oznaki G14 in G15, se postavlja vprašanje, ali BMW načrtuje izdelavo več karoserijskih različic prihodnje "osmice"?

BMW bi s proizvodnjo serije 8 na trgu konkuriral Mercedesovem razredu S coupeju. Bavarski veliki kupe naj bi bil po nekaterih govoricah lažji in bolj agilen. Preden naj bi se leta 2020 pojavil na cestah, lahko na avtosalonih pred serijsko različico pričakujemo še koncepne avtomobile.

Večina z V12 motorji

Serijo 8 so pri BMW javnosti predstavili septembra leta 1989 na avtomobilskem salonu v Frankfurtu, proizvajali pa so jo vse do leta 1999. Skupaj so proizvedli 30.621 primerkov kupeja, kar dve tretjini proizvedenih vozil pa je poganjal V12 motor.

V Frankfurtu so leta 1989 predstavili različico 850i z 5,0-litrskim V12 motorjem z 220 kilovatov moči (300 KM) in 450 Nm navora. To je bilo dovolj, da je avtomobil z maso 1790 kilogramov z mesta do 100 km/h pospešil v 6,8 sekunde.

BMW je leta 1993 ponudbo razširil na dve novi različici, in sicer 840 Ci z 4,0-litrskim V8 motorjem z 210 kilovatov moči (286 KM) in 850 CSi z 5,6-litrskim V12 motorjem z 280 kilovatov moči (381 KM) in 550 Nm navora. Leto kasneje se je pojavila še različica 850 Ci z 5,4-litrskim V12 motorjem z 240 kilovatov moči (326 KM), ki je lahko moč na cesto prenašala s pomočjo takrat novega petstopenjskega samodejnega menjalnika.

Serija 8 se je pojavila tudi v kabrio izvedenki in tudi kot BMW M8 (z V12 motorjem z 580 KM), a nobene od različic nikoli niso proizvajali.

 
Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.