BMW je posodobil svoji najbolj športni petici, pri čemer je letvico naprednosti dvignil zelo visoko. Gre za napredek slogovnih izboljšav in natančnega koncepta upravljanja, pravijo na Bavarskem.
Za začetek nekaj bistvenih podatkov. M5 poganja 4,4-litrski osemvaljnik s tehnologijo BMW M TwinPower Turbo in proizvede 441 kW/600 KM, pri čemer je kombinirana poraba goriva: 11 l/100 km (novi testni cikel WLTP), kombinirane emisije CO2 pa 251 g/km. Še bolj brutalen je BMW M5 competition, ki iz motorja enake prostornine iztisne 460 kW/625 KM. Osemstopenjski menjalnik M steptronic s funkcijo drivelogic je standarden tako kot sistem štirikolesnega pogona M xDrive, ki vključuje tudi nastavitev 2WD za pogon izključno na zadnji par koles.
M5 competition je nadalje opremljen z novimi blažilniki, ki so povzeti po M8 gran coupéju in posebej uglašenim podvozjem. Kljub temu v Münchnu zagotavljajo, da avto ponuja vrhunsko raven udobja. M5 competition ima sedem milimetrov nižjo lego kot M5 in vključuje dobro premišljene izboljšave na podvozju in vzmeteh. Z novo nastavitvijo dobi avtomobil dodatno moč, ki jo bo voznik občutil na dirkališču.
M5 pospeši od 0–100 km/h v 3,4 sekunde in preseže 200 km/h po le 11,1 sekunde, M5 competition oba mejnika doseže še nekoliko prej: 100 km/h opravi v 3,3 sekunde, 200 km/h pa v 10,8 sekunde.
Kar zadeva oblikovno prenovo, se tako kot pri običajnem BMW serije 5 posodobljena maska hladilnika v značilni obliki dvojne ledvičke spusti še nižje v podaljšan sprednji odbijač, kromiran okvir ima zdaj enodelno zasnovo, ki uokvirja oba elementa ledvičke z M dvojnimi letvicami in M-značko.
Preoblikovan podaljšan sprednji odbijač ima večji vstopni odprtini za zrak ob straneh, velika osrednja odprtina šesterokotne oblike pa daje zatočišče oljnemu hladilniku skupaj z radarskim senzorjem aktivnega asistenta za uravnavanje hitrosti (ACC).
Nove svetlobne cevi v obliki črke L, ki se v ozkih progah raztezajo proti ledvički, dajejo dinamičen poudarek na novo zasnovanim LED-žarometom. Nova opcija luči (BMW individual shadow line) pa daje zatemnjen poudarek prilagodljivim LED-žarometom in laserskim lučem.
LED zadnje luči so zdaj dobile tridimenzionalno zasnovo, ki bodo zaradi značilne L-oblike še bolje prepoznavne ponoči.
V kabini je večji nadzorni prikazovalnik z 12,3-palčno diagonalo omogoča doslej najlažje budno spremljanje neštetih funkcij sistemov vozne dinamike in štirikolesnega pogona.
Nov koncept upravljanja z dvema gumboma na sredinski konzoli je povzeto po M8. Gumb M mode omogoča vozniku hitro preklapljanje med nastavitvami načinov road in sport. Gumb setup pa jih nato vključi naravnost v meni osrednjega prikazovalnika, kjer je mogoče izbrati posamezno konfiguracijo za možnosti pogonskega sklopa in podvozja.
M5 competition ponuja še način track, ki je namenjen vožnji na dirkališčih.