Ob predstavitvi rezultatov za leto 2013 je bil direktor BMW Group Slovenija Lothar Schupet nasmejan. Družba, ki ji sam načeljuje eno leto, je v zadnjih 12 mesecih uspela med pravne in fizične osebe prodati največ novih BMW-jev in MINI-jev doslej.
Skupno si je slovensko registracijo (povsem pravilne podatke o prodanih avtih pri nas zamegljuje izvoz) nadelo 1.397 BMW-jev, kar je največ med premium znamkami, od tega je kar 18 BMW-jevih modelov v svojem segmentu zasedalo prvo mesto. Zanimivo pri nas v ospredju ni serija 3 kot je v svetu, temveč mali SUV X1, ki so jih prodali 233. Na drugem mestu je X3 in šele nato sledi trojka.
Od skupno 1,96 milijona vozil (6,4 odstotka nad doslej rekordnim letom 2012), kolikor jih je grupacija v 2013 prodala po svetu, močno vodi prav serija3 z več kot pol milijona prodanimi, 140.000 manj so lani prodali serije 5, daleč zadaj sta šele X1 in X3.
Pri slovenski podružnici so zadovoljni tudi s predstavo znamke MINI, ki je v porastu, še boljše rezultate pričakujejo letos, saj že marca k nam prihaja nova generacija.
Nadaljnjo rast pri nas si BMW obeta zaradi številnih novih modelov. Do sredine leta bodo tako pri nas X4, serija 4 cabrio, M3 in M4, Schupet pa je posebej izpostavil serijski model na osnovi koncepta active tourer, ki je prvi enoprostorski poskus BMW-ja in naj bi bil zelo primeren za slovenski tip družinsko naravnanih kupcev. K nam pride v drugi polovici leta, tako kot verjetno serija 4 GT.
Krepiti nameravajo tudi prodajo rabljenih vozil, že lani pa so tako podvojili prodajo iz programa Premium Selection na 300 vozil.
Povprečen prebivalec Slovenije verjame, da, če ima v "lasti" BMW-ja, mu le-ta zvišuje standard in ugled v družbi in službi. …