Erich Bitter je začel kot uvoznik delov za številne proizvajalce, kot sta Porsche in Opel. Podjetje
je v sedemdesetih in osemdesetih letih prejšnjega stoletja pričelo z razvojem svojega avotmobila,
bitter CD in CS. In končno, po štirih desetletjih delovanja Bitter končno prihaja na tržišče z
modelom vero. Športna limuzina naj bi bila konkurenčna BMW-ju in Audiju. Da bi to dosegla, so
argumenti na strani novega igralca. Predvsem corvettin motor, ki razvije 270 kW/367 KM in 530 Nm
navora. Ameriški šestlitrski osemvaljnik je na voljo v kombinaciji z avtomatskim petstopenjskim
menjalnikom, konec leta 2008 pa bo na voljo še šeststopenjska različica. Najvišja hitrost znaša v
skladu s sporazumom 250 km/h.
|
Podatki o emisijah CO2, kot tudi o obesi zaenkrat niso znani. Bitter jamči dobre vozne lastnosti in limuzinsko udobje. Popis opreme je bogat, od klime, navigacijskega sistema, parkirnih senzorjev, strešne odprtine do 20-palčnih aluminijastih platišč. Da so namere Bitterja resne potrjuje tudi General Motors, ki je že ponudil podporo s svojo široko servisno mrežo. To ni nič čudnega, če vemo od kje izvira motor. Za konec nam ostaja še cena. Več kot 120.000 evrov za avtomobil, ki izgleda kot holden VM se ne sliši konkurenčno. Gledano z druge strani je z omenjenim vozilom ekskluzivnost zajamčena, ta pa ima tudi svojo ceno.