Tretja generacija berlinga, ki si ga je v Sloveniji od leta 2018 omislilo okrog 2.500 voznikov, je torej odslej na voljo tudi z električnim pogonom, ki ohranja vse dobre lastnosti berlingov z motorji na notranje zgorevanje, dodaja pa jim električni pogon.
V osrčju električnega pogona elektromotor z močjo natanko 100 kilovatov, torej približno toliko kot v najbolj prodajanih bencinskem in dizelskem berlingu, ki omogoča največjo hitrost 135 kilometrov na uro. Napaja se iz litij-ionske baterije s kapaciteto 50 kilovatnih ur, ki mu zagotavlja do 280 kilometrov dosega.
Polnjenje baterije na šuko vtičnici traja do petnajst ur, na 7,4-kilovatnem polnilniku se skrajša na sedem ur in pol, na 11-kilovatni polnilnici pa na pet ur. Možno je tudi hitro polnjenje z enosmernim tokom na polnilnici z močjo do 100 kilovatov, kjer bo za dopolnitev kapacitete do 80 odstotkov dovolj pol ure.
Z električnim pogonom so povezani tudi posebni vozni programi, sicer pa je ë-berlingo, kot rečeno, skoraj enako funkcionalen kot berlingi z motorji na notranje zgorevanje. To pomeni, da je na voljo z dolžinama 4,40 ali 4,75 metra, razpolaga s prtljažnikom s prostornino do 2.126 litrov, je na voljo s troje sedežnih vrst in ponuja tudi 186 litrov odlagalnih površin ter možnost podstrešnih predalov »modutop«, ki mu zagotovijo še 60 litrov odlagalnega volumna. Enako solidna je tudi ponudba infozabavne in varnostne opreme ter praktičnih malenkosti.
Električni citroën ë-berlingo je mogoče v osnovni različici z upoštevanjem ugodnosti in subvencije eko sklada v Sloveniji kupiti za najmanj 26.825 evrov.
Zdaj bo Google za spletno delo od doma plačeval od 25.000 do 30.000 dolarjev na mesec.Z mojo zadnjo mesečno spletno …