Oglas, v katerem se nekdanji italijanski premier prešerno smeji izza volanom Fordovega modela figo, medtem ko v prtljažniku prevaža zvezano trojico lepih deklet, je po svetu vzbudil veliko pozornosti, čeprav ga Ford uradno sploh nikoli ni uporabil za promocijo. Izdelali so ga namreč v indijski agenciji JWT India ter ga na lastno pest predstavili na oglaševalski spletni strani, kjer je zanj izvedel ves svet.
Nekorektni oglas je pri avtomobilskem gigantu očitno sprožil mali vihar, saj je glavni šef marketinga Jim Farley po pisanju Reutersa dejal, da so bili vsi pošteno šokirani. "Seveda smo posodobili celotni naš proces priprave oglasov. Ta dogodek smo vzeli zelo resno."
Da je slednje res, govori tudi vest, da so pri aenciji JWT India, ki je sicer podružnica največje svetovne oglaševalske agencije WPP, odpustili vse avtorje oglasa ter se posuli s pepelom. Kot zatrjujejo, oglas sploh ni bil nikoli naročen s strani Forda in pravzaprav sploh ne bi smel biti nikoli ustvarjen.