Ford se je v soboto opravičil za serijo oglasov, ki - ironično - uradno sploh niso bili nikoli uporabljeni. Fordova najeta agencija JWT India je namreč oglase pripravila, nato pa jih brez Fordove odobritve objavila na spletni strani Ads of the World.
Oglasi se nanašajo na nizkocenovni model figo, ki ga Ford prodaja na razvijajočih se trgih. Agencija je želela poudariti njegov velik prtljažnik, pri tem pa je za volanom upodobila nasmejanega nekdanjega italijanskega premierja Silvia Berlusconija, v prtljažniku pa tri zvezane lepotice. Zraven je pripis: "Pustite skrbi za vami."
Kot je znano, je moral Berlusconi odstopiti tudi zaradi obtožb o spolnih odnosih z mladoletnimi dekleti na svojih "bunga-bunga" privatnih zabavah. Oglas je še toliko bolj pereč zaradi občutljivega javnega mnenja v Indiji, potem ko so se po odmevnih posilstvih zadnje tedne odločili precej zaostriti kazni za posiljevalce in spolno nadlegovanje.
Drug le malo manj sporen oglas namesto Berlusconija prikazuje lik instant zvezdnice Paris Hilton, ki v prtljažniku prevaža zvezane "konkurentke", sestre Kardashian. Tretji oglas pa prikazuje upokojenega sedemkratnega prvaka F1 Michaela Schumacherja, ki je v prtljažnik stlačil mlade ase Sebastiana Vettla, Lewisa Hamiltona in Fernanda Alonsa.
"Globoko obžalujemo ta incident in se z našimi partnerji v agenciji strinjamo, da se ne bi smel nikoli zgoditi," so zapisali v izjavi za javnost. "Oglasi so v nasprotju s Fordovimi profesionalnimi standardi."
Morda pa bosta zaplet in takojšnje opravičilo vseeno pomagala prodajati fige.