Evropski potrošniki so po podatkih, ki so jih zbrali pri analitski hiši JATO Dynamics, še vedno naklonjeni športnim terencem oziroma križancem, ki so še naprej v vzponu. V prvi polovici leta 2019 je bilo v Evropi prodanih nekaj več kot tri milijone SUV/križancev, ali 5,9 odstotka več kot leto prej. Skupni tržni delež križancev/SUV vozil je zrasel iz 33,2 na že 36,1 odstotka v primerjavi s prvo polovico leta 2018.
Analitiki v svojih raziskavah ugotavljajo, da med športnimi terenci oziroma križanci najbolj raste razred malih in kompaktnih suvov in premium kompaktnih suvov, medtem ko je povpraševanje po velikih SUV vozilih nepremijskih znamk v strmem padcu. Prodaja slednjih se je zmanjšala kar za 30 odstotkov.
Največja žrtev suvov so enoprostorci, njihov padec je 38-odstoten. "Po enoprostorcih ni več povpraševanja s strani kupcev. Vsi želijo športne terence oziroma križance," je za Automotive News Europe povedal šef evropske Kie Emilio Herrera in potrdil, da bodo prenehali izdelovati svojega enoprostorca vengo in carensa.
Evropski kupci se na veliko izogibajo tudi kabrioletom in kupejem. Največjo rast beleži razred električnih vozil, kar 88-odstotno, vendar pa je skupna prodaja še vedno majhna. Zasluga gre tudi tesli model3, ki meša štrene v razredu premijskih vozil in se je po prodaji v svojem razredu uvrstila zgolj za mercedes razred C, audi A4 in BMW serije 3. V prvi polovici leta je bilo prodani 37.227 tesel model 3.
Skupaj je bilo sicer v Evropi od januarja do konca junija prodanih 161.695 električnih vozil, tesli model3 pa sledijo renault zoe (23.914), nissan leaf (16.104), BMW i3 (15.573), VW e-golf (15.573), hyundai kona (11.107), audi e-tron (11.107) in jaguar i-pace (6.417)
Ne veste, kje najti žensko za eno noč? Pridite >>> www.Bredhot.Com
Denar morate dobiti v spletu iz dnevne sobe,tako da nekaj ur na dan opravite preprosto delovno mesto s svojo delovno …