Avtomobili, ki se poslavljajo

Foto: Volkswagen Volkswagen phaeton Foto: Range Rover Land rover defender Foto: Jaguar Jaguar XK Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz SLS AMG black series Foto: Andrej Leban mazda5 Foto: Gregor Prebil Mini coupe Foto: Žurnal24 Mini roadster
Z letom 2015 se bodo poslovili tudi nekateri modeli avtomobilov, ki se proizvajalcem vozil bodisi zaradi nizke cene goriv, slabih prodajnih rezultatov, ali strateških rešitev ne zdijo več smiselni.
Oglej si celoten članek

Honda bo upokojila model civic hybrid in accord hybrid, čeprav Japonci ne izključujejo, da bi lahko hibridno različico accorda na ceste spet vrnili leta 2017. Podoba usoda čaka tudi model honda CR-Z.

Tudi pri premium proizvajalcu vozil Jaguar se poslavljajo od model XK, ki se je umaknil pred enako dragim f-typom. Podobno velja za Mercedes in model SLS AMG, saj imajo na trgu veliko bolj konkurenčni in cenejši model AMG GT.

Poslavlja se tudi mazda5, ki predvsem v ZDA prihodnje leto veliko stavi na novi veliki športni terenec CX-9. V paleto modelov so zarezali pri Miniju, kjer ne bo več modelov coupe in roadster - trg je enostavno rekel ne.

Proizvodnja phaetona trenutno ne pije vode

Morda ne tako presenetljivo se bo Volkswagen (verjetno začasno) poslovil od svoje križarke phaetona. Prihodnje leto naj bi zaustavili delovanje v tovarni v Dresdnu, kjer izdelujejo prestižno Volkswagnovo limuzino. Poteza prihaja v času prestrukturiranja podjetja. V Wolfsburgu želijo biti stroškovno bolj učinkoviti, phaeton pa se ne vključuje v trenutno strategijo proizvajalca vozil, ki se s Toyoto bori za naslov najbolj prodajanega proizvajalca vozila na svetu. Trenutno v Dresdnu proizvedejo manj kot deset phaetonov na dan. Novega phaetona lahko na cestah pričakujemo šele leta 2019.

Britanska legenda na Slovaško?

Z letom 2016 pa se bo (tudi začasno) poslovila še večja legenda - land rover defender. Tretjo generacijo klenega terenca so proizvajali v tovarni JLR v Solihullu v Veliki Britaniji. Jaguar Land Rover bo v Nitri na Slovaškem odprl novo tovarno, kjer bi utegnili proizvajati novega defenderja. Prvi avtomobili naj bi s tekočega traku zapeljali leta 2018. V podjetju so sicer julija podpisali sporazum s podjetjem Magna Steyr iz Gradca, zato ni izključena možnost, da bi lahko defenderja proizvajali v Avstriji.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.