Avto, ki cilja na iPhone generacijo

Foto: Andrej Leban Toyota aygo Foto: Andrej Leban Toyota aygo Foto: Andrej Leban Toyota aygo Foto: Andrej Leban Toyota aygo Foto: Andrej Leban Toyota aygo Foto: Andrej Leban Toyota aygo Foto: Andrej Leban Toyota aygo Foto: Andrej Leban Toyota aygo Foto: Andrej Leban Toyota aygo Foto: Andrej Leban Toyota aygo Foto: Andrej Leban Toyota aygo Foto: Andrej Leban Toyota aygo Foto: Andrej Leban Toyota aygo Foto: Andrej Leban Toyota aygo Foto: Andrej Leban Toyota aygo Foto: Andrej Leban Toyota aygo Foto: Andrej Leban Toyota aygo Foto: Andrej Leban Toyota aygo Foto: Andrej Leban Toyota aygo Foto: Andrej Leban Toyota aygo Foto: Andrej Leban Toyota aygo Foto: Andrej Leban Toyota aygo
Toyota želi novo generacijo mestnega malčka ayga s svežimi zamislimi in dostopno ceno približati mlajši populaciji, ki bo videz avta menjavala tako kot menja ovitke za svoj pametni telefon.
Oglej si celoten članek

Če so naši starši še pred 25 leti potovali 500 in več kilometrov daleč, da so kupili novega yuga in izbirali le med rdečo in belo barvo, je danes trend, da si vsak v salonu sestavi avto po svoji meri.

V znamenju črke X

Trend personalizacije vozil je močnejši, kot kdajkoli prej. In prav na to z novo generacijo ayga stavijo pri Toyoti, ki večjih uspehov s predhodnikom ni žela, po mestnem modelu pa so posegali predvsem vozniki starejši od 50 let.

Kljub temu, da je aygo del tehnološkega trojčka s citroënom C1 in peugeotom 108, na videz izstopa s prepoznavno masko motorja v obliki črke X, po kateri so poimenovali tudi pakete opreme.

Z mladostnim videzom in barvitostjo cilja na mlajše voznike, ki se bodo našli v novem trendu, s katerim so se srečali in spoprijateljili že pri izbiri pametnih telefonov. Kupec si lahko avtomobil svojemu okusu prilagaja s pomočjo izbire različnih barvnih odtenkov maske X, barv platišč, letvic, nalepk, barvnimi vstavki na armaturni plošči, zračniki … in jih, ko se jih naveliča, ali želi osvežiti videz, na servisu zamenja za drugo barvo.

Pri Toyoti želijo storiti še korak naprej in ustvariti spletno skupnost lastnikov vozil modela aygo, ki bi si medsebojno, med življenjsko dobo ayga, izmenjevali dele avtomobila, ko bi se jih naveličali.

Prtljažnik dovolj velik za zaboj piva

Mlajšim so približali potovalni prostor, ki je všečnejši in uporabnejši – končno je aygo opremljen s predalom pred sopotnikom, volan ni več postavljen pokončno, pač pa so ga v prid bolj dinamični vožnji nekoliko nagnili, zaradi večje medosne razdalje je več prostora za kolena, za nameček pa zdaj v prtljažnik lahko pospravite „zaboj piva,“ saj je zrasel za 30 litrov.

Avtomobil ima, odvisno od opreme, nov komunikacijski vmesnik z 7-palčnim ekranom na dotik, na katerem upravljamo z radijem, zagotavlja povezljivost s pametnimi telefoni, navigacijo in kamero za vzvratno vožnjo.

Foto: Andrej Leban Toyota aygo

Dve kavi na dan ali avto

Ayga poganja le en, že znan, a osvežen 1,0-litrski trivaljnik z 51 kilovati moči (69 KM), menjalnik je ročni petstopenjski, pri petvratnih izvedenkah z izjemo različice X, je za doplačilo na voljo tudi z robotiziranim menjalnikom.

Foto: Andrej Leban Toyota aygo Toyota želi mlade v nakup novega avtomobila prepričati z receptom, ki ga že leta uspešno tržijo ponudniki mobilne telefonije. Če mladi danes za telefon in naročnino mesečno odštejejo tudi 60 evrov, dobijo ayga s posebnimi paketi lizinga že za manj kot 100 evrov mesečno. Paket je sestavljen iz enkratnega pologa v višini 2.000 evrov, ta je primerljiv s cenami starih rabljenih avtomobilov parkiranih pred študentskimi domovi, in sedemletnim mesečnim pologom v višini od 97 evrov za osnovno opremljenega ayga (Oprema X), do 137 evrov za model z opremo X-wave.

Cene na ceniku se sicer začnejo pri 8.690 evrih.

Prvi vtisi

S ceno si za razliko od predhodnika ne bo skakal v zelje z večjim yarisom. Korak naprej je bil narejen na udobju, saj je tesnjenje boljše, tudi hrupa na avtocesti se v kabino prebije manj. Litrski mlinček je bolje uglašen, več navora pa zagotavlja povsem zgledno vožnjo pri višjih hitrostih. Na avtocesti ga zdelajo le daljši vzponi. Na relaciji Izola – Trst – Portorož je bila povprečna poraba pet litrov, na avtocestni relaciji Koper – Ljubljana pa 5,3 litra.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.