To, da smo za pametni telefon pripravljeni danes odšteti tudi 1.000 evrov, je dalo avtomobilskim proizvajalcem misliti. Tudi oni imajo z napredkom tehnologije veliko finančno korist.
Trend v avtomobilski industriji je digitalizacija in personalizacija avtomobilov. Ponudba dodatne doplačljive opreme je danes bogata tudi pri najcenejših znamkah, premium znamke, ki jim od prodanega avtomobila ostane največ denarja, pa v avtomobilskih salonih pred kupca pomolijo neskončno dolg seznam opcij. Časi ko smo doplačevali zgolj za kovinsko barvo in večja platišča so že zdavnaj za nami.
Avtomobili so se podražili
To ne velja le za največja in najdražja vozila, ampak tudi za mala kompaktna vozila, ki so se v zadnjih letih močno podražila, predvsem na račun vseh možnih naprednih tehnologij, s katerimi so enakovredna večjim vozilom.
Pri analitskem podjetju JATO Dynamics so zabeležili, da se je trg kompaktnih modelov v Evropi povečal za pet odstotkov in predstavlja 21 odstotkov vseh prodanih vozil v Evropi. V prvih šestih mesecih letošnjega leta je nesporni kralj razreda renault clio (184.000 prodanih modelov), sledita mu VW polo (172.000) in ford fiesta (157.000). Tako polo kot fiesta sta povsem nova modela, kupce pa nagovarjata z vso možno napredno tehnologijo. V novem VW polu si lahko danes omislite skoraj vse, kar ponujata tudi golf in passat, Ford pa za fiesto pravi, da je najpametnejši mali avto na svetu.
Za polota ali fiesto tudi več kot 20 tisočakov
"Opažamo večje povpraševanje po zelo dobro opremljenih malih kompaktnih modelih," pravi Felipe Munoz, globalni analitik pri JATO Dynamics. Povprečna cena, ki jo v Nemčiji odšteje kupec tovrstnega vozila, je med 17.000 in 20.000 evri, kar pomeni, da največ kupujejo prav najbolje opremljene in zmogljive različice avtomobilov. Podobno je tudi v Veliki Britaniji.
"Gre za tradicionalni razred vozil, a kupci si želijo vse, kar avtomobil ponuja," pravi Munoz, naj si bodo to sistemi za pomoč vozniku (fiesta ima kar 15 takih sistemov, prejšnja generacija pa le štiri) ali oblikovalsko vpadljivejše, športne različice, z dvobarvnimi karoserijami in najdražjo opremo na ceniku. Pri Fordu na primer ponujajo s fiesto premium paket vignale, ki vključuje kromane detajle in dražje ter bolj kakovostno usnje ..., VW polo ima digitalne merilnike in aktivni radarski tempomat, ki je sposoben sam vzdrževati hitrost in varnostno razdaljo do vozila spredaj.
Z dodajanjem opreme, rastejo tudi cene vozila in dobiček podjetij, pravijo analitiki, zato ni čudno, da so mali kompaktneži postali v Evropi vroče žemljice in ne več nebodigatreba modeli, ki se izdelujejo v Indiji ali Južni Ameriki.
admin, odstrani tega ngayabavuga, če ne se ne vidimo več na tej strani.
Avtomobili so drazji ker vec ponujajo...skupnost slovenskih ljudi je v zadnjih leti cestno taxo podrazila 100% in za to ponudila …
Jaz bom vedno kupil osnovno verzijo z dodatki: - priklop za prikolico - senzorji za vzvratno vožnjo - avtomatska klima …