Reklama je zaradi oglaševalskega motiva povzročila pravo nevihto kritik. Proizvajalcu premijskih avtomobilov so namreč očitali, da je otrokova drža, ko je bila deklica naslonjena na prednji del avtomobila, izzivalna in smrtno nevarna.
Nekateri so opozorili, da voznik ne more videti otroka, ki mu glava ne seže visoko nad pokrovom motorja in je naslonjen na sprednji odbijač avtomobila.
"Za posnetek se iskreno opravičujemo. Poskrbeli bomo, da ga v prihodnje ne bomo uporabili," je bil odziv iz podjetja. Nekateri so s kritikami šli celo tako daleč, da so zapisali, da so banane in avtomobili pogosto simboli moškega poželenja. Audijev angleški slogan se namreč glasi: "Naj vaše srce bije hitreje - na vsak način."
Sporni oglas z dekletom je bil posnet za promocijo Audijevega športnega modela RS4, na njihovi spletni strani pa se ta model oglašuje kot družinski avtomobil, kar je verjetno sprožilo plaz negativnih kritik na družbenih omrežjih.
Pri Audiju so v »čivku« poudarili, da je bil motiv pokazati, da je oglaševani avtomobil družinski model in da se lahko tudi najmanjši udeleženci v prometu sprostijo in zanesejo na različne sisteme za pomoč vozniku in zaviranje v sili. To je bila napaka, so še sporočili iz podjetja.
Dobrodošli v najboljšem erotičnem klubu -- www.Sextis.fun
Ka te zaj že deklice ne smejo več imeti kiklic, al pa kratkih hlačk, ja pa kam smo prišli. Menim …
V kaj vse se ljudje spuščajo. Jaz niti pomislil ne bi na kaj takega. 💏🚘🧑🤝🧑👭👫👬