Kompaktnež v drugo polovico življenjskega cikla sedanje generacije vstopa s spremenjenim prednjim delom, na katerem najbolj izstopa nova grafika dnevnih LED svetil ter enoten izgled velike motorne maske. Standardno ima odslej Q3 ksenonske žaromete, opcija pa so postali LED žarometi.
Vizualnih sprememb je še nekaj, denimo sekvenčno prižiganje smerokazov po zgledu A8 in A7. Skoraj še pomembnejše pa so dodelave šestih obstoječih motorjev, ki po novem glede na obljube porabijo povprečno za 17 odstotkov goriva manj.
Vstopni 1,4 TSI ima po novem 110 kW (150 KM), bencinar 2,0 TSI pa konkretnih 162 kW (220 KM). 2,0-litrski dizel ima odslej 110 kW (50 KM), baje je zanj dovolj že 4,4 litra goriva ob izpustu 114 gramov CO2. Najmočnejša različica RS Q3 je v svojem 2,5-litrskem petvaljniku "našla" dodatnih 22 kW (30 KM) moči, odslej jih premore 250 kW (340 KM), kar zadostuje, da se mali suv do prve stotice požene v 4,8 sekunde.
Nekaj je tudi nastavitev podvozja, ki omogoča tišje kotaljenje po cesti, na voljo je pripomoček za spust po klancu navzdol.
Prenovljeni Q3 bo na voljo februarja, cena v Nemčiji se bo pričela pri 29.600 evrih.