Na pohištvenem sejmu v Kölnu vsako leto vodilne oblikovalske znamke predstavijo svoje nove kolekcije v zanimivih ambientih, ki oponašajo domače okolje. Kare Design je ena izmed znamk, ki letos postavljajo trende, saj sta ustanovitelja in vodji podjetja, Jürgen Reiter in Peter Schönhofen, letos odprla že dvestoto trgovino, njune produkte pa prodajajo v kar 46. državah.
Oblikovalca, ki izhajata iz Münchna, sta letos skozi svojo postavitev napovedala kar nekaj trendov za leto 2016.
Trend št. 1: Jedilna miza postane osrednji kos pohištva
Ta trend ni nov, saj ga napoveduje kar nekaj vodilnih oblikovalcev (nazadnje vodja švedske Ikee, Marcus Engman), toda prav to kaže na njegovo pomembnost. Občutek skupnosti in resničnega življenja, daleč od ekranov, se namreč najbolj izkaže pri večerji, med igranjem namiznih iger s prijatelji ali dolgim pogovorom ob pijači. Konec koncev pa miza lahko služi tudi kot delovni ali ustvarjalni kotiček ali igralna površina za otroke.
Vodja oblikovanja in solastnik, Jürgen Reiter pojasni: "Miza simbolizira točko druženja in zbiranja, zato je za digitalno in svetovljansko generaciji postala najpomembnejši in zato najbolj trendovski kos."
Na sejmu IMM Cologne je znamka Kare posvetila celotno kolekcijo življenju za jedilno mizo, izdelano iz oljenega divjega hrasta.
Trend št. 2: Živeti v oazi
Oblikovalca za znamko Kare sta bila navdušena nad spektakularno lepoto puščave in kulturnimi zakladi ob Svilni cesti, zato sta oblikovala kolekcijo, naslovljeno 'Gobi'. Puščavska kolekcija vključuje pručke, kavne mizice in oblazinjeno pohištvo v nežni paleti peščenih, rožnatih in oker odtenkov.
Starodavne vzorce in formalni jezik orienta sta oblikovalca prevedla v sodoben jezik s pletenimi vrvmi, lesenimi intarzijami in kovinskimi pladnji. Zaobljene lesene police, obarvane v meden odtenek, fronte predalnikov ter noge mize, obdelane v medenini, spominjajo na linije peščenih sipin. Soustanovitelj Peter Schönhofen ve, kaj iščejo njegove stranke: "Pridih luksuza, kombiniran z unikatnimi kosi - stil in eleganco vse to po ugodni ceni."
Trend št. 3: Radost življenja
Dobršna doza ekscentričnosti je že od leta 1980 tipična lastnost znamke Kare. Na sejmu so predstavili očarljive in provokativne kose, ki bi vsakemu domu gotovo dodali kanček osebnosti in individualnosti. Na primer kavni mizici v obliki smaragdno zelenega krokodila, ki podpira pladenj oziroma živo zelenega dinozavra, ki podpira stekleno ploščo. Stoli in pručke so oblečene v puhasto umetno krzno, kavna mizica "Spaghetti" pa poustvarja italijanski šik iz 50. letih prejšnjega stoletja.
fotografije via Archiproducts