''Veliko kolesarjev se na poti počuti nevidne,'' razložita Eu-wen in Jeff. ''Pravijo, da se prometu ne da ogniti, saj je ta nujen pa čeprav problematičen del njihove vožnje. Vozniki motornih vozil pa se ustrašijo ali ujezijo, saj kolesarja ne opazijo ali ne znajo napovedati kam se bo ta premaknil.'' Iz povedanega gre sklepati, da standardna kolesarska oprema ni zadostna. Eu-wn in Jeff ponujata rešitev.
Oblikovalca želita s čelado Lumos izboljšati vidljivost kolesarjev na cestah in posledično zagotoviti občutek varnost tako pri kolesarjih kot ostalih udeleženih v prometu v ugodnih in neugodnih razmerah.
Čelada Lumos vsebuje kar šestdeset vrgajenih LED žarnic, ki okolico obveščajo o kolesarjevem gibanju. Žarnice so razporejene na prednji in zadnji strani čelade, prav tako pa na njeni levi in desni. Vsakemu svetlobnemu signalu je dodeljena specifična barva osvetlitve, ki določen signal funkcijsko loči od drugega.
Na zadnjem delu čelade se pojavi rdeč trikotnik, kadar kolesar zavira. Ta se avtomatično prižge, saj je povezana z merilnikom hitrosti. Kadar želi zaviti, se na čeladi prižgejo smerne luči, ki nakažejo smer zavoja. Smerne luči uporabnik aktivira s pritiskom na enega izmed dveh gumbov na upravljalniku, s katerim je čelada brezžično povezana. Upravljalnik se namesti na krmilo kolesa. Funkcija stranskih luči je predvsem določanje kolesarjeve pozicije v prometu.
Čelada je vodoodporna, zato se jo lahko nadene tudi v dežju. Prižge se jo z enim samim pritiskom na gumb, napolni pa preko USB vhoda. Napajanje traja okoli dve uri. Brezžični upravljalnik smernih luči je prav tako potrebno napajati. To naj bi trajalo pičlih 30 minut, brez dodantega napajanja pa naj bi zdržal več mesecev.
Eu-wen Ding in Jeff Chan sta za čelado Lumos prejela Beazley designs of the year nagrado v kategoriji transportnega oblikovanja in Zlato Eurobike nagrado 2016. Projekt se je začel na Kickstarterju, danes pa njuna firma že prodaja in razpošilja čelade po vsem svetu.