Biro, ki je zasnoval tudi Googlove pisarne v Madridu, je njihov prvi kampus v Londonu zasnoval leta 2012, podoben projekt pa so si Googlovci zaželeli tudi v španski prestolnici. Tu naj bi delovalo kar 7000 podjetnikov in 50 start-up podjetij.
»Google je želel ustvariti okolje, kjer bi prebivalci kampusa z lahkoto komunicirali s strankami in sodelavci tako v fizičnem kot v virtualnem okolju,« je za Dezeen povedala članica biroja Jump Studio, Michelle Nicholls. »Niti dve mladi podjetji nista enaki, kar smo v naši zasnovi upoštevali in ustvarili veliko število formalnih in informalnih prostorov.«
Studio je popolnoma prenovil opečnato industrijsko stavbo, kjer so bile v prvi polovici 19. stoletja izumljene in izboljšane prve baterije za osebno rabo, ki so predstavljale osnovni vir električne energije še pred vzpostavitvijo električnega omrežja.
Obiskovalci v stavbo vstopijo skozi kavarno kampusa, kjer je kavo moč popiti v sproščenem vzdušju na dveh nivojh.
Nad sedemmetrsko konferenčno mizo so nameščena svetila v rdeče pobarvani kletki.
Avditorij s trojno višino, namenjen večjim predstavitvam, je postavljen na severno stran kampusa. Sprejme lahko kar dvesto ljudi. Za bolj intimne sestanke je možno prostor predeliti z dolgo zaveso.
Sobe za sestanke so vmeščene na prvo in drugo nadstropje, njihove barve pa povzemajo barvne palete Picassa ter Joaquina Sorolla y Bastide.
»Naša zasnova temelji na zoperstavljanju novega in starega,« pove arhitektka. »Zgodovina se staplja s sodobnim oblikovanjem, kar članom Googla nudi poseben prostor za delo.«
Kampus Madrid je šesti tak center, ki jih Google zaganja za pomoč mladim podjetjem in podjetnikom.
Fotografije via Dezeen