V raziskavi je sodelovalo 232 otrok starih od šest do 18 let. Vsakemu od otrok so na dve leti slikali možgane, preverjali njegov inteligenčni količnik (IQ) in njegovo vedenje.
Igranje glasbila ima na otrokove možgane številne pozitivne učinke, pravi nova raziskava Univerze za medicino v Vermontu. Raziskava kaže, da imajo otroci, ki se učijo igranja glasbila manj tesnobnih občutkov, poleg tega imajo večji nadzor nad čustvi in večjo sposobnost koncentracije.
Slikali so možgane
Avtorji raziskavo opisujejo kot največjo raziskavo o povezavi med igranjem glasbila in razvojem možganov. V raziskavi je sodelovalo 232 otrok starih od šest do 18 let. Vsakemu od otrok so na dve leti slikali možgane, preverjali njegov inteligenčni količnik (IQ) in njegovo vedenje.
Tako so ugotovili, da imajo tisti otroci, ki igrajo glasbilo, povečane aktivnosti v določenih predelih možganov in na določenih predelih možganov ugotovili zgoščenje skorje. Otroci, ki so igrali glasbilo, so imeli večji občutek za koordinacijo, za gibanje, za nadzor in oblikovanje čustev. Ti otroci naj bi imeli celo boljši delovni spomin, zmožni so bili večje pozornosti in imeli so večje sposobnosti za načrtovanje prihodnosti. "Seznanitev z glasbo in glasbilom ima na otroke številne pozitivne učinke, ne le možnosti glasbenega izražanja. Žal pa večina otrok z odhodom v sredno šolo preneha z glasbenim udejstvovanjem," pravi vodja raziskave James Hudziak.