Marsikdaj se zgodi, da mora pacient, ko se prek sistema enapotnica naroča na zdravstveni pregled, izvajalcu poslati še potrdilo o izdani eNapotnici v fizični obliki. Ko je elektronsko naročilo uspešno zaključeno, se na potrdilu o naročilu izpiše navodila, da mora pacient potrdilo v določenem roku dostaviti izvajalcu dejavnosti, pri katerem se je naročil na pregled.
Na ministrstvu za zdravje zdaj pojasnjujejo, kaj naj pacienti v takem primeru storijo. "V kolikor izvajalec pri telefonskem, osebnem ali naročanju po elektronski pošti zahteva, da mu dostavite potrdilo o izdani eNapotnici, pomeni, da ne upošteva veljavnih navodil NIJZ in MZ, kaj je zadosti za naročilo pacienta," pravijo na ministrstvu.
Kaj lahko pacient stori? Ministrstvo ponuja dve možnosti. Prva možnost je, da osebno opozorite izvajalca zdravstvenih dejavnosti na nepravilnosti. Druga možnost pa je, da o primeru obvestite ministrstvo za zdravje, ki bo opomnilo izvajalca zdravstvenih dejavnosti o nepravilnostih.
samo v javni upravi je to možno. Bedaki na kubik