Zdravje > Aktualno
34539 ogledov

Zavod za zdravstveno zavarovanje napoveduje pomembno novost

ZZZS Žurnal24 main
Informacije o izvajanju obveznega zdravstvenega zavarovanja strankam trenutno zagotavljajo po telefonu, elektronski pošti, navadni pošti in preko fizičnih obiskov strank.

ZZZS načrtuje optimizacijo obstoječega telefonskega komuniciranja s strankami. Z željo izboljšati uporabniško izkušnjo in kakovost telefonskega informiranja za stranke bodo postopoma oziroma fazno do konca leta 2024 vzpostavili enovit in sodoben multimedijski kontaktni center z enotno telefonsko številko, so napovedali za STA.

"Sprva bomo obstoječim vsebinam iz dosedanjih klicnih centrov dodali nove vsebine s področja mednarodnega zdravstvenega zavarovanja ter odločanja imenovanih zdravnikov in zdravstvenih komisij o bolniškem staležu, zdraviliškem zdravljenju in nekaterih drugih pravicah. Sredi leta 2024 pa načrtujemo širitve na vsa preostala vsebinska področja izvajanja obveznega zdravstvenega zavarovanja ter konec leta 2024 tudi širitev na pisno elektronsko komuniciranje preko kontaktnega centra," so poudarili na Zavodu za zdravstveno zavarovanje Slovenije (ZZZS).

Z uvedbo novega multimedijskega kontaktnega centra ZZZS ter z uvajanjem in spodbujanjem uporabe spletnih elektronskih rešitev zavod zasleduje cilj učinkovitejšega razbremenjevanja obstoječih vstopnih telefonskih točk ter izboljšane dostopnosti svojih strank do informacij in storitev preko telefona in drugih elektronskih medijev.

Vendar pa je zaradi kadrovskih omejitev na strani ZZZS treba enovit kontaktni center uvajati postopoma, da zaradi pomanjkanja lastnih kadrov ne bi poslabšali pogojev za izvajanje osnovne dejavnosti ZZZS, to je izvajanje obveznega zdravstvenega zavarovanja za uresničevanje pravic zavarovanih oseb, so poudarili.

Informacije po telefonu

Informacije o izvajanju obveznega zdravstvenega zavarovanja strankam trenutno zagotavljajo po telefonu, elektronski pošti, navadni pošti in preko fizičnih obiskov strank ter na spletni strani www.zzzs.si.

Informiranje izvajajo delavci ZZZS v 10 območnih enotah in 45 izpostavah, za nekatere vsebine pa so vzpostavljeni tudi državni klicni centri, na primer za informacije o kartici zdravstvenega zavarovanja, bolniška nadomestila, prispevke samoplačnikov, ki jih obračunava ZZZS ter načrtovano zdravljenje v tujini.

dezurni@styria-media.si

 

 

Komentarjev 4
  • Avatar lopov
    lopov 15:00 11.oktober 2023.

    Digatizacija... = da celi dan ali dva dni kličeš dohtarja.. da poveš kaj rabiš da se naročiš.. to prixe do 100/150 klicov da kdo dvigne... mailov nišče več ne gleda..... tako da s

  • Avatar Anion6anion
    Anion6anion 14:54 11.oktober 2023.

    Nova časovnica.

  • darefoks 13:22 11.oktober 2023.

    spet stran vrzen denar idioti lopovski