Organizacija za zaščito živali PETA je v tokratni kampanji na grozljiv način opomnila ljudi, kaj se skriva za usnjenimi izdelki.
Menijo namreč, da smo pogosto ljudje slepi in se ne zavedamo, da so to v resnici deli živali in kakšna zgodba obstaja za raznimi izdelki.
Naredili so pop up trgovinico, ki so jo poimenovali Leather Work (Izdelki iz usnja). Ko so kupci pogledali v torbice in plašče, jih je čakalo kruto presenečenje. Znotraj izdelkov so bila namreč utripajoča srca, kri in drugi organi.
Veliko žensk je od groze kriknilo, bile so zgrožene nad tem, kar vidijo. Ena ženska je pomerila čevelj, ko je potegnila ven nogo, je bila ta prekrita s krvjo. Podobno se je zgodilo z žensko, ki je pomerila rokavico.
Tokratna akcija Pete je bila usmerjena predvsem v zaščito kač in krokodilov, ki so za namene indrustrije z usnjem pogosto odrti živi in v mukah.