Po res težki pomladi, ko smo se vsi s težavo privajali na delo od doma, šolanje doma in držanje vsak zase, smo se do jeseni že nekako navadili na varno druženje na distanci, nošenje mask, nakupovanje po spletu in rojstnodnevne zabave preko zooma. Kdo bi si mislil, vse to je postalo naše novo normalno življenje
Večina nas je omejila fizični stike le na tiste res najbližje, z ostalimi prijatelji in širšo družino pa se nismo videli že več kot pol leta, če res ni nujno. A koliko je takih, ki nimajo nikogar fizično ob sebi. Pomislite, da nimate partnerja ob sebi, nimate otrok, še dela več ne opravljate v pisarni, da bi s kom spili kavo – to je res težko. In vsakdo od nas pozna koga v tej situaciji. Vsak kontakt, vsaka bližina nam nekaj pomeni.
V epidemiji pa se je pokazalo tudi, kako smo si lahko bližje, imamo sočutje, si pomagamo. Ko je potrebno, stopimo skupaj. Veliko nas je hodilo po nujnih nakupih še za starše, nekateri tudi za sosede.
Tudi jaz sem se spomladi počutila zelo izolirano in osamljeno. Saj je res, da sem veliko komunicirala z ljudmi po emailu, telefonu, zoomu, a bližnjega pogleda iz oči v oči ne more nič zamenjati. Veliko mi je pomenilo, ko sem nekega torka dopoldne nepričakovano dobila paket – GLS kurir mi ga je odložil pred vrati, pozvonil in se umaknil na varno razdajo. Ko sem odprla, mi je pomahal, se nasmehnil, potrdil moj prejem paketa in se odpeljal dalje. Bil je paket od poslovnih partnerjev, v njem pa mala pozornost: knjižica receptov s fotografijami zaposlenih, ki so jih pripravili in pa posvetilo, da naj nam čas vsak zase hitro mine. Kako lepo. Počutila sem se srečno, da se je nekdo spomnil name in me obdaril kar tako.
Srečo sem nekaj dni kasneje še sama delila naprej z isto gesto – poslala sem malo pozornost v paketu. Tudi prejemnica tega paketa, mi je povedala, koliko je to pomenilo njej in njeni družini. Ob tem sem tudi jaz občutila srečo.
Obdarovanje na daljavo je lep način ohranjanja medosebnih odnosov, osreči tako prejemnika - obdarovanca, kot tudi pošiljatelja – obdarovalca. Zato premislite, komu bi lahko mala pozornost veliko naredila, veliko spremenila, da bi se počutil ljubljenega. Bodimo pozorni na svojo okolico.
GLS nam z dostavo na dom nudi ugodje spletnega nakupovanje z varnim brezkontaktnim prevzemom paketa. In če želimo nekoga presenetiti, obdarovati, lahko tudi to storimo brezkontaktno od doma: Svoje darilo dobro in varno zapakirajte. Prevoznico za paket si pripravite na www.posljipaket.si tako, da:
- vnesete velikost paketa,
- vpišete podatke pošiljatelja in izberete način predaje paketa,
- vpišete podatke prejemnika in izberete način predaje paketa,
- plačate poštnino.
Po plačilu, prejmete na email prevoznico, ki si jo natisnete in prilepite na paket. Če doma nimate tiskalnika, vam lahko prevoznico prinese GLS kurir.
Izbirate lahko med predajo paketa GLS kurirju na domu ali predajo paketa na Paketomatu.
Novi GLS Paketomati
RAZIŠČI LOKACIJE GLS PAKETOMATOV
Novi paketni centri GLS Depo
V času COVID-a smo odprli še 3 regijske paketne centre GLS Depo: Grosuplje, Ptuj in Krško. Od tu GLS kurirji vsako jutro s polnimi kombiji paketov odidejo na svoj lokalni teren dostavljat in se sem vrnejo popoldne z novo pobranimi paketi za pošiljanje. Po celotni Sloveniji imamo sedaj že 19 regionalnih paketnih centrov.
GLS Po Evropi
Kot ponudnik paketnih storitev je GLS pomemben element v dobavni verigi. Zaradi trenutnih razmer je odgovornost, ki jo nosimo, še jasnejša. Podružnice GLS po Evropi se po svojih najboljših močeh trudijo varovati zdravje udeležencev našega poslovanja in še naprej zagotavljati logistiko paketov. Izvedli smo ustrezne ukrepe, ki temeljijo na nacionalnih uradnih priporočilih organov, in jih bomo po potrebi še prilagodili. Na tej spletni strani poiščite najnovejše informacije v mednarodnem poslovanju z GLS.
Zaradi ukrepov povezanih z zajezitvijo virusa COVID-19 se nahajamo v času družbenega distanciranja, ločenosti družin, prijateljev. Odgovornost podjetja GLS je, da nas povezuje in da to počne varno. V zadnje pol leta se je poslovanje mnogih podjetij zelo spremenilo. Mnogo podjetij je svoje poslovanje preneslo na splet in tisti, ki so po spletu prodajali že prej, so še povečali prodajo na tem kanalu. Posledica tega pa občutno povečanje paketov za dostavo končnim prejemnikom. GLS Slovenija se je razmeram hitro in dobro prilagodila. Za hitro prilagoditev drastičnemu skoku v količini paketov v aprilu 2020 je zaslužna dobra organizacija in vedenje, da če vsak od zaposlenih prevzame malo več odgovornosti in dela nase, nam bo skupaj uspelo. Povečanih količin paketov smo vajeni zaradi sezonskih nihanj in vsakoletnih vrhuncev, kot je npr. Black Friday in teden pred božičem, ko spletni trgovci ponudijo velike popuste, zato je bila le potrebna hitra reakcija, da smo vsi vedeli, da vse delamo, kot na višku sezone. Ker pa tokratno povečanje ni bilo le kratkotrajno, ampak so se malo večje količine paketov obdržale še v poletje in se sedaj jeseni spet dvigujejo, je GLS Slovenija hitro začela širiti svoje kapacitete. Ne želimo razočarati naših pošiljateljev, ki verjamejo v nas, saj smo njihove pakete ne glede na situacijo, vedno dostavili kot obljubljeno. V zadnje pol leta smo:
- odprli nove 3 lokalne paketne centre GLS Depo: v Grosupljem, na Ptuju in v Krškem
- postavili 30 novih GLS Paketomatov po vsej Sloveniji,
- uvedli novo rešitev za dostavo še isti dan GLS SameDaySolution,
- in pričeli z gradnjo večjega, zmogljivejšega centralnega sortirnega skladišča HUB v Ljubljani.
V trenutnih razmerah je fokus GLS Slovenija v prvi vrsti zdravje in dobro počutje naših zaposlenih, naših pošiljateljev in prejemnikov paketov. Zato smo tudi sprejeli nekaj nujnih ukrepov za dostavo v izrednih razmerah. Vsem sodelujočim v dostavi, tako pošiljateljem kot prejemnikom se zahvaljujemo za prilagoditve. Največjo zahvalo za požrtvovalnost pa si zaslužijo GLS kurirji in ostali zaposleni. Vsak dan so se trudili in se trudijo dostaviti vaše pakete na pravi naslov, ob pravem času, varno in zanesljivo – to je naše poslanstvo.
Prihaja glavna sezona za spletne trgovce in s tem tudi glavna sezona za nas, dostavljavce paketov. Sporočamo vam, da se lahko zanesete na GLS, mi smo pripravljeni. In če se zgodi, da se ponovi situacija iz aprila, smo pripravljeni.
Sedaj je poleg spletnega nakupovanja pomembno tudi pošiljanje daril, malih pozornosti bližnjim, saj nam to pomaga ostati povezani kljub fizični ločenosti. GLS poleg specializiranih rešitev za spletne trgovce na slovenskem trgu ponuja tudi pošiljanje paketov vsem ostalim podjetjem in posameznikom. Te lahko naročijo prevzem paketa na domu ali oddajo svoj paket v GLS Paketomat. Lahko pa tudi naročijo prevzem paketa nekje drugje (npr. na naslovu v Nemčiji) in dostavo na domači naslov. Ostanite tudi vi v stiku s svojimi prijatelji, strankami, poslovnimi partnerji brezkontaktno: s pošiljanjem paketov na Posljipaket.si.