Uporabno
195 ogledov

Skupina MOL je odprla tisoči Fresh Corner

Skupina MOL Skupina MOL
Skupina MOL je na Madžarskem odprla svoj tisoči Fresh Corner v srednjeevropski regiji, od le-teh se jih 48 nahaja na prodajnih mestih MOL v Sloveniji. V letu 2015 je Skupina MOL predstavila koncept Fresh Corner in vse od takrat lahko stranke na bencinskih servisih Skupine MOL poleg točenja goriva, uživajo v odlični kavi s svežim mlekom in sveži pripravljeni hrani.
Na Madžarskem, v kraju Leányfalu, je svoja vrata odprl 1000. Fresh Corner v srednjeevropski regiji. Koncept Fresh Corner je usmerjen v ponudbo visokokakovostne kave in sveže pripravljene hrane, prilagojeno lokalnim specialitetam: izbor kave in dopeke ustreza značilnostim nacionalne kuhinje, infrastruktura pa ustreza potrebam različnih turističnih poti.

O uspehu koncepta Fresh Corner priča podatek, da je bilo v letu 2020, kljub pandemiji, v srednjeevropski regiji prodanih 46 milijonov skodelic kave, od tega 1,5 milijona skodelic v Sloveniji. Izstopa tudi priljubljenost francoskih hot dogov, saj so jih lani na prodajnih mestih Skupine MOL prodali 10 milijonov.  V Sloveniji je bila ponudba Hot Dogov v letu 2020 na voljo na 13 lokacijah v Fresh Corner mreži, v letu 2021 pa se je ponudba razširila na dodatnih 34 bencinskih servisov MOL po Sloveniji.

Espresso je najbolj priljubljena izbira kave, vendar so geografske razlike jasno vidne: daljše kave (americano) so priljubljene na Slovaškem in Češkem, espresso macchiato na Hrvaškem ter v Bosni in Hercegovini, v Sloveniji pa je najbolj priljubljena kava z mlekom. Kar zadeva dopeko, so v Sloveniji najbolj priljubljeni rogljički, vendar tudi tukaj obstajajo velike razlike med državami: na Madžarskem so najbolj priljubljeni kolački in čokoladni zvitki, na Češkem krofi in pecivo polnjeno s pudingom, ter na Slovaškem pecivo z ameriškimi pekan orehi.

Skupina MOL | Avtor: Skupina MOL Skupina MOL

Po raziskavi, ki jo je izvedla Skupina MOL, večini voznikov in obiskovalcem bencinskih servisov ne zadošča le oskrba z gorivom, ampak si želijo tudi druge storitve in ponudbe, med drugim  gastronomsko doživetje in raznolikost. Ravno zato se koncept Fresh Corner osredotoča na to, da strankam ponuja raznovrstne kotičke za kvalitetno preživet čas ob okusni ter visokokakovostni kavi in obroku.

"Izhodišče širitve mreže koncepta Fresh Corner je naša dolgoročna strategija 2030. Cilj te strategije je zadovoljiti čim širši spekter potreb strank, obenem pa zagotoviti najvišjo možno kakovost. V preteklih letih smo se veliko naučili in kot rezultat našega trdega dela smo uspeli vzpostaviti visoke standarde gostoljubnosti in storitev, ki jih cenijo naše stranke od Češke pa vse do Črne gore. Še naprej pa bomo z namenom predstavitve storitev  MOL maloprodajnih mrež širši javnosti, v skladu z našo posodobljeno dolgoročno strategijo, preoblikovali naše bencinske servise," je povedal Péter Ratatics, izvršni podpredsednik storitev za kupce Skupine MOL.