Uporabno
1142 ogledov

Prava ljubezenska zgodba je doma v Rutarju

Rutar Rutar
Dom je prostor, kjer se pišejo najbolj razburljive zgodbe. No, vsaj tiste ljubezenske. Njihov razplet je resda težko predvideti, lahko pa zato izberemo zares odlične kulise. Mati Tereza je nekoč dejala: "Ljubezen se pričenja doma, in ne gre za to, koliko naredimo, ampak koliko ljubezni vložimo vanj."

[video: 10723 / ]

Dom je naše varno zatočišče

Dom je prostor, kjer se veselimo, ljubimo, smejimo, jokamo in jezimo. Znotraj štirih sten se razvijamo in odraščamo, zato moramo poskrbeti, da se v njem počutimo varne. Dom je tam, kjer se počutimo doma in kjer smo lepo sprejeti. Slovenci veljamo za narod, ki se nerad seli ali daleč od svoje rodne države. Ali ste vedeli, da se Američani v svojem življenju povprečno preselijo skoraj dvanajstkrat?

Ustalitev v svoje gnezdece je nekaj najlepšega, kar človek lahko izkusi. Samo pomislite, koliko spominov vam je prineslo vaše stanovanje oziroma hiša. Lokacija in prostornina bivalnih prostorov resda igrata odločilno vlogo pri izbiranju doma, pa vendar to še ni vse. Za ustvarjanje najlepših spominov je treba izbrati tudi ustrezno in kakovostno pohištvo, ki vas bo spremljalo skozi najpomembnejše življenjske prelomnice.

Rutar | Avtor: Rutar Rutar

Dom je tam, kjer je srce

Kako pomembno je kakovostno pohištvo in o tem, kako pomembno vlogo igra pri ustvarjanju spominov, skozi plesno ljubezensko zgodbo ganljivo prikazuje Rutarjeva oglasna kampanja. Zgodba se odvija skozi sedem dejanj in prikazuje razvoj odnosa mladih zaljubljencev. Plesna zgodba nas popelje skozi ljubezensko razmerje vse od njenega začetka pa do srečnega konca. V zgodbo so spretno vpleteni kosi Rutarjevega pohištva, ki še dodatno poudarijo, kako pomembno vlogo ima pohištvo. Ker pa vse stvari v življenju ne tečejo gladko, se v videu srečamo tudi s prepirom. Nestrinjanja, preveliko izbiro in asinhrone odločitve simbolizira vrsta različnih dvosedov na neskončnem tekočem traku in množica različnih lestencev v zraku. Ker pa prava ljubezen vedno najde skupen jezik, se ganljiv videoposnetek konča s sklepnim dejanjem, ki prikazuje domačo dnevno sobo, kamor v življenje mladega para vstopi dojenček. Ob ogledu videa hitro opazimo estetsko dovršeno scenografijo, ki izrazito povzema stil, ki ga obljublja pohištvena znamka Rutar.

Pohištvena znamka Rutar je lani praznovala 60. obletnico. Gre za družinsko podjetje, ki sta ga ustanovila Josef in Gregor Rutar, oče in sin. Oba sta odločna in jasno usmerjena v doseganje zastavljenih ciljev, pa vendar sta kljub temu drug drugemu še vedno družina. Prav zaradi tega se podjetnika močno zavedata, kako pomembno vlogo igra pohištvo pri ustvarjanju spominov. V enem od Rutarjevih intervjujev je Gregor Rutar povedal: "Trmasto vztrajamo pri svoji drugačnosti, smo bolj ljudski, bolj privlačni, bolj blizu." Glavna naloga pohištva je, da se človeku približa in mu predstavlja zavetje. Prostor, kjer se počutimo varne in se lahko spočijemo, preberemo kakšno dobro knjigo ali pa se družimo z najbližjimi.

Rutar | Avtor: Rutar Rutar

Rutar navdušuje z ganljivo ljubezensko zgodbo

Plesna ljubezenska zgodba pohištvene znamke Rutar podira vse stereotipe oglasne kampanje in navdušuje s kreativnim in izvedbenim pristopom. Za predstavitev svojega pohištva uporabi motiv plesne ljubezenske zgodbe. Rutarjevo pohištvo v ganljivem videu ne služi zgolj kot scenografija doma, pač pa v ljubezenski zgodbi mladega para odigra ključno vlogo. Subtilni premiki pohištva so bodisi sprožilec ali odziv na dogodke, ki beležijo razvoj ljubezenskega odnosa med dvema posameznikoma.

Drzni televizijski oglas je idejno zasnovala kreativna direktorica Manca Krnel iz agencije PM, Poslovni mediji. Režijsko taktirko je prevzel večkrat nagrajeni finski režiser Mikko Lehtinen, ki je spretno združil format oglasnega in plesno-gledališkega filma. Umetnik je koreografski material smotrno in subtilno umestil v samo dramaturgijo zgodbe. Koreografijo sta prispevala Nastja Bremec Rynia in Michala Rynia. Za mednarodni pridih sta poskrbela madžarski direktor fotografije Gergely Poharnok ter razgiban glasbeni motiv avstrijske skupine Shake StewPlesni film je v celoti posnet v studiu, ki služi kot oder, na katerem se neprestano menjajo kulise.