Uporabno
2574 ogledov

Nov način odpiranja izdelkov Ljubljanskih mlekarn – enostavno in zabavno

Ljubljanske mlekarne Ljubljanske mlekarne
Na trgu je ta novost, ki bo navdušila vse ljubitelje mlečnih izdelkov.

Da se nam ne bo strgalo, je tu enostavnejše odpiranje jogurta, ki je v preteklosti buril veliko duhov in pogosto jezil ljubitelje mlečnih izdelkov. Končno ne potrebujemo več pipca ali vilice, tokrat je namreč res zelo preprosto. Brez strganega pokrovčka ali umazane majice. To je preteklost, naša sedanjost je povsem drugačna – predvsem elegantna in zelo priročna. Odpreš in se ti kar ne strga, res popolno,” je nov način odpiranja izdelkov Ljubljanskih mlekarn v svojem hudomušnem slogu na svojem YouTube kanalu pozdravil televizijski voditelj Jože Robežnik

Jogurti, sveže mleko in sladka smetana Mu in pa jogurti Ego so tako odslej na voljo v embalaži Tetra Pak® z enostavnim načinom odpiranja z enim zasukom pokrovčka. To so obenem tudi edini slovenski jogurti v Tetra Pak embalaži, ki je pretežno narejena iz obnovljivih virov. Za menjavo so v Ljubljanskih mlekarnah na podlagi investicije v vrednosti 3 milijonov evrov zagnali nov, sodoben polnilni stroj.  

Ljubljanske mlekarne | Avtor: Ljubljanske mlekarne Ljubljanske mlekarne

Kakovost vedno na prvem mestu  

Shema EMAS, v katero so vključene Ljubljanske mlekarne, je namenjena spodbujanju primernejšega ravnanja z okoljem in obveščanju javnosti o vplivih njihovih dejavnosti na okolje. Ta nas zavezuje k neprestanemu spremljanju točno določenih kazalnikov: energijske učinkovitosti, učinkovitosti materialov, vode, odpadkov … Vsako leto poteka presoja zunanjega, neodvisnega certifikacijskega organa, ki to preverja. Pa ne le zelo tehničnih stvari – tudi na primer komuniciranje. Kako, na kakšen način obveščamo svoje zaposlene, jih izobražujemo, ozaveščamo in podobno. Enako za zunanje javnosti. Tako na primer vodimo dnevnik pritožb: vsaka pripomba sosedov, če bi prišlo do hrupa ali kake druge emisije, je zabeležena, obravnavana, sprejet je akcijski načrt. Kot zanimivost: v letu 2020 nismo prejeli niti ene pripombe sostanovalcev, na kar smo ponosni,” je pojasnila Simona Papler, vodja ekologije v Ljubljanskih mlekarnah, kjer uvajanje novih tehnologij načrtujejo tako, da zmanjšujemo emisije in nadzorujejo porabo naravnih virov. 

Posluh za okolje je namreč vtkan v sam DNK podjetja. Tako so v preteklih letih prenehali tudi z uporabo plastike za enkratno v uporabo za različna senzorična ocenjevanja izdelkov v podjetju, pa tudi pri promocijah in degustacijah v trgovinah.  

"Na prvem mestu je kakovost, ki jo narekuje zakonodaja s področja varne hrane in želja po odličnosti izdelkov. Če želiš dosegati visoke standarde kakovosti, pa je neizogibno odgovorno upravljanje z okoljem: naše aktivnosti imajo okoljski vpliv, vendarle smo veliko podjetje, ki porablja energijo, ki ustvarja določene izpuste, ki nenazadnje sobiva s prebivalci, sosedi," dodaja vodja ekologije. Shema EMAS podjetja zavezuje, da nenehno spremljajo svoj vpliv na okolje (odpadki, voda, energijska učinkovitost, učinkovitost materialov) in ga seveda zmanjšujejo.   

Ljubljanske mlekarne | Avtor: Ljubljanske mlekarne Ljubljanske mlekarne

Komunikacijska akcija “Poberi svoj EGO in odMUvaj svojo plastiko” 

V številnih podjetjih nastane največ odpadne kartonske embalaže. Pri proizvodnji mlečnih izdelkov v Ljubljanskih mlekarnah tako letno zabeležijo približno 150 ton odpadkov – različnih koščkov, obreznin – vse to iz kartonske embalaže. Odpadno embalažo ločeno zberejo, stisnejo, nato pa jo prevzame družba za ravnanje z odpadki in odpelje v papirnico. Tam s posebnim postopkom odpadno embalažo razslojijo in iz nje naredijo nove izdelke, in sicer papirnate brisačke, robčke, prtičke …

Dober zgled pri odgovornem ravnanju z odpadno embalažo so torej vsekakor podjetja, ki s svojim odnosom do okolja pomembno vplivajo na kakovost življenja. V letu 2019 so v Ljubljanskih mlekarnah ustvarili dejansko zanko: to pomeni, da od papirnice, ki iz njihovega odpadka izdeluje brisačke in toaletni papir, odkupujejo higienski material, ki ga potrebujejo. Snovna zanka za embalažo Tetra Pak se začne v proizvodnji trajnih izdelkov, kjer embalažo iz koluta preoblikujejo v obliko, kot jo poznajo kupci, in napolnijo z mlekom ali jogurtom.

Ostanke embalaže, ki nastanejo pri tem procesu, nato odložijo na sodoben ekološki otok, od koder potujejo do preše, kjer jih pripravijo za prevzem pooblaščene družbe za ravnanje z odpadno embalaže "Brisačke, v katere si briše roke naših 600 zaposlenih, so narejene iz embalaže Alpskega mleka ali jogurta Mu. K takemu snovnemu krogu lahko prispeva vsakdo doma, ko kupi jogurt Mu ali Ego, in prazno embalažo pravilno odloži. Zato ekologi tako radi poudarjamo, da vsak korak šteje," je prepričana Paplerjeva. 

Ljubljanske mlekarne skupaj s partnerji Tetra Pak, Ekologi brez meja in Slovensko potapljaško zveza tudi spodbujajo potrošnike, da se priključijo pozivu "Poberi svoj EGO in odMUvaj svojo plastiko". Sodelujoči so si namreč edini, da lahko prav vsak od nas po svojih močeh prispeva k čistejšemu okolju. Komunikacijska akcija je ozaveščevalne narave in je ena od družbeno odgovornih aktivnosti Ljubljanskih mlekarn pod sloganom S posluhom za jutri.   

 

Shema EMAS podjetja zavezuje, da nenehno spremljajo svoj vpliv na okolje (odpadki, voda, energijska učinkovitost, učinkovitost materialov) in ga seveda zmanjšujejo.  Pri največjem slovenskem proizvajalcu mleka Ljubljanskih mlekarnah je posluh za okolje vtkan že v DNK podjetja. Tako so v preteklih letih prenehali tudi z uporabo plastike za enkratno v uporabo za različna senzorična ocenjevanja izdelkov v podjetju, pa tudi pri promocijah in degustacijah v trgovinah. 

 

Ljubljanske mlekarne se kot največja slovenska mlekarna zelo dobro zavedajo odgovornosti do okolja, skupnosti, v katerih delujejo, porabnikov njihovih izdelkov in soustvarjalcev njihovega uspeha, sodelavcev … Svoja prizadevanja so združili pod blagovno znamko družbene odgovornosti S posluhom za jutri, v okviru katere poteka tudi komunikacijska akcija "Poberi svoj EGO in odMUvaj svojo plastiko". Za več kliknite tukaj.