Z eno besedo bi lahko Mercedes-Benz razred V opisali kot multitalent. Udobje, razkošje, uporabnost, varnost, kakovostni materiali, odličen pogon in varčni motorji z možnostjo izbire 100-odstotne električne različice so aduti, na katere prisegajo uporabniki velikoprostorske limuzine, ki se v prvi vrsti pelje kot karavan, in ne podobno kot veliki kombiji.
Prav zato nagovarja zelo širok krog uporabnikov. Lahko je udoben potovalnik za rock skupino, ki skupaj z instrumenti potuje po koncertih in išče varen in udoben avtomobil. Lahko je podaljšek pisarne za poslovne uporabnike, shuttle za B2B stranke, zaradi enostavnosti uporabe in preglednosti nanj prisegajo starejši aktivni pari, ki morajo s seboj na izlet ali počitnice peljati še vse vnuke in vnukinje – stara starša jih lahko varno v Mercedes-Benz razred V posedita kar šest. Radi ga uporabljajo tisti, ki aktivno preživljajo prosti čas – kajt, kolesa, šotori, mize, stoli, vse gre lahko v prtljažnik razreda V. Zelo rade pa ga imajo tudi družine s tremi in več otroki, ki imajo na voljo priključke isofix v drugi in tretji sedežni vrsti.
Mercedes-Benz razred V je družinsko usmerjen avtomobil, ki bo všeč vsem, ki so jim blizu praktičnost in premišljene podrobnosti.
Eleganca ali športnost
Razred V je že leta simbol nadstandardnih transportnih storitev, pri Mercedes-Benzu pa so ga ves čas nadgrajevali, zato je to oblikovno privlačen in napreden potovalnik, ki v kombinaciji prostornost, udobje, varnost in vsestranskost nima konkurence v svojem razredu. Tudi zato, ker je na voljo v treh dolžinskih izvedenkah. Najkrajša meri v dolžino 4,9 metra, srednja 5,14 metra in najdaljša 5,37 metra. V vsakem primeru pa se lahko v njej prevaža od pet do osem potnikov. Razlika je le v potniškem prostoru in velikosti prtljažnega dela.
Njegov zunanji videz lahko svojim potrebam prilagodite z izborom opreme. Elegantna linija opreme Avantgarde med drugim vključuje visokozmogljive LED-luči, ki v kombinaciji z asistenčnim sistemom za dolge luči s samodejnim preklapljanjem med dolgimi in kratkimi lučmi cesto vedno razsvetljujejo s polno močjo, ne da bi slepili druge udeležence v prometu.
AMG bo všeč uporabnikom, ki prisegajo na športni slog. 19-palčna platišča, maska hladilnika z videzom diamanta (Diamond Grille), črn strop ali spojlerski rob so dodatki, ki jih je na cesti nemogoče spregledati.
Avto se najbolje počuti na res dolgih poteh. Prilagojen je za tiho in hitro nabiranje avtocestnih kilometrov, kjer potnikov ne sme zmotiti zunanji hrup ali pa slabe ceste.
Vožnja v prvem razredu
Posebnost Mercedes-Benz razreda V so sedeži. Ti niso samo veliki, so tudi izjemno udobni. V drugi in tretji vrsti se sedi visoko, kar vpliva na preglednost in udobje potnikov zadaj. V naslonjalu za roke med sprednjima sedežema je majhen predal, v katerem lahko hladimo pijačo, posadka v drugi vrsti pa ima pri roki držala za pijačo s funkcijo hlajenja in gretja.
Vsi trije sedeži na obeh klopeh so individualno nastavljivi, zato kilogrami ali centimetri potnikov ne igrajo vloge pri udobju. Prav na vseh sedežih Mercedes-Benz razred V omogoča udobje potovanja v prvem razredu. Sedeži niso le udobni, ampak so tehnološko izvrstni, saj lahko razvajajo s prvovrstnim usnjem, spredaj v hladnih dneh grejejo telo, poleti, ko je vroče, pa skozi mikro luknjice prezračujejo in zagotavljajo, da se tudi, če boste v vozilu sedeli v kratkih hlačah, ne boste pretirano potili.
Zunanji sedež je zložljiv in se lahko spremeni v mizo za kartanje ali pa v pisarno. Sedežni vrsti sta za nameček enostavni za zlaganje, lahko pa ju tudi odstranimo in v vozilu ustvarimo prostor za dve ležišči.
Na sedeže v drugi in tretji vrsti se na obeh straneh vstopa skozi široka električno pomična drsna vrata s senzorji, ki preprečujejo, da bi nas med vstopanjem ali izstopanjem stisnila vrata. Lahko jih odpirate na daljavo ali pa enostavno, s stiskom gumba na notranji strani drsnih vrat, tudi iz kabine. Tako je vstopanje in izstopanje lažje tudi za mobilno omejene osebe ali invalide.
Čeprav so zadnja vrata velika, so enostavna za uporabo. Delujejo elektronsko, če boste parkirali vzvratno blizu zidu, pa lahko zadnje steklo odpirate ločeno od vrat.
Zaradi udobja sedenja v notranjosti ga številni imenujejo kar velikoprostorec razreda S. V takšnem avtomobilu ne bi pričakovali takšnega razkošja. Ogrevani ali ventilirani sedeži, predalčki za hladno pijačo, sedeži, ki omogočajo potovanje v prvem razredu, ali pa vrhunski sistem za prostorski zvok, vse je premijsko.
Velikost zaradi napredne tehnike ni ovira
Razred V ne bi bil pravi Mercedes-Benz, če ne bi ponujal premijske tehnologije. Velikoprostorec je opremljen z naprednim informacijsko-zabavnim sistemom MBUX z 10,25-palčnim zaslonom, ki deluje na podlagi umetne inteligence. Na zaslonu se prikazujejo zemljevidi naprednega navigacijskega sistema, ki zaradi povezanosti s spletom omogoča tudi prikazovanje podatkov o »živem prometu«, torej prometnih zamaških, dragocen čas in stres pa vam privarčuje tudi z iskanjem parkirnih mest. Na voljo je tudi aktualna vremenska napoved za kraj, kamor se z vozilom odpravljate. Za avdiofile so pri Mercedes-Benzu dodali še vrhunsko ozvočenje Burmester, ki pride še posebej do izraza ob odlični zatesnjenosti kabine proti hrupu.
Mercedes-Benz razred V lahko s pravo opremo preseže tudi luksuzne limuzine s trikrako zvezdo v nosu. Zaradi velike dolžine spremlja, zaznava in vas opozarja na vozila v mrtvem kotu. Ker so boki vozila zajetni, ima vgrajen varnostni sistem za bočni veter, za lažje obračanje na majhnih mestih skrbi kombinacija kamer, ki na osrednjem zaslonu prikazujejo 360-stopinjski pogled na okolico vozila, aktivni radarski tempomat za ohranjanje razdalje DISTRONIC pa samodejno vzdržuje razdaljo do vozil pred vami in lahko voznika razbremeni na primer pri vožnji po avtocesti ali v prometu s pogostim ustavljanjem in speljevanjem, saj samodejno pospešuje in zavira.
Na velikem zaslonu voznik dobiva ključne informacije o vozilu, pa tudi podatke v živo o vremenu, prometnih zamaških ali parkirnih mestih.
V mestih tudi brez emisij
Kupci lahko izbirajo med modelom razreda V z zmogljivim in varčnim turbodizelskim motorjem, s pogonom na zadnji osi ali pa z vsekolesnim pogonom 4MATIC. Udobje na dolgih poteh dodatno zagotavlja 9-stopenjski samodejni menjalnik, dolga medosna razdalja pa tudi izjemno stabilnost pri večjih hitrostih. Zaradi moči dizelskega agregata je primeren tudi za vleko prikolice. Vnaprej vgrajena vlečna kljuka s snemljivo krogelno glavo omogoča pripenjanje tovora do mase 2.500 kilogramov.
Zelo pomembno je, da se voznik za volanom Mercedes-Benz razreda V počuti kot voznik karavana, in ne kombija. Ta avto glede na dinamiko vožnje nikakor ni podoben kombiju. Ima tudi prilagodljivo podvozje in učinkovito blaži neravnine.
Na voljo je tudi 100-odstotno električna različica EQV, ki med vožnjo ne proizvaja emisij.
100-odstotno električni EQV je avto brez emisij za VIP-stranke, ki poteka v nenavadni tišini. Z njim je dovoljeno zapeljati tudi v središča mest, ki vozilom s termičnimi motorji že omejujejo promet.
Dizelski razred V lahko odpeljete takoj
In kar je zelo pomembno, na Mercedes-Benz razred V ni treba čakati eno leto, niti pol leta. Dizelski Mercedes-Benz razred V imamo na zalogi. Ponudbo lahko preverite tukaj.